Nya Zoner i motala

Moderator: Zonemakers

Nagarebozhi
Country: Sweden

Re: Nya Zoner i motala

Postby Nagarebozhi » 02 Dec 2010, 23:29

Nämnde detta i ett pm, men tänkte ta det här också. Möjligheterna att flytta på zonerna? För om zonerna flyttas lite närmare Väster i Motala (har satt ut förslag på Motala kartan) så kan jag garantera att det blir mer fight och spelare här i Motala. Så tycker ni ska fundera över det. För ni vill väl ha fler spelare?
Image ImageImageImage
[ORT]:MOTALA [Turf-Telefoner]: Samsung Galaxy S III & LG Optimus 3D

Jojje

Postby Jojje » 02 Dec 2010, 23:53

Nämnde detta i ett pm, men tänkte ta det här också. Möjligheterna att flytta på zonerna? För om zonerna flyttas lite närmare Väster i Motala (har satt ut förslag på Motala kartan) så kan jag garantera att det blir mer fight och spelare här i Motala. Så tycker ni ska fundera över det. För ni vill väl ha fler spelare?
Flytta zoner? Är det inte bättre att lägga till nya istället? :) När det kommer fler spelare dvs.
Bara en zon till

Nagarebozhi

Postby Nagarebozhi » 03 Dec 2010, 00:25

Flytta zoner? Är det inte bättre att lägga till nya istället? :) När det kommer fler spelare dvs.
Javisst, så klart men har varit i kontakt med flera stycken och dom tycker de zoner som finns ligger för långt bort då dom inte har några körkort. Och ja menar flyttar man zonerna dit så får man dom att älska spelet och bli beroende av det då kan man börja vandra längre bort med zonerna, som det är just nu så är det flera stycken som laddat ner spelet men ingen som tar zonerna då de anser att dom ligger för långt bort. Så jag ligger och har 4 zoner och inget motstånd! vill juh ha lite motstånd och det vet jag till 100% att jag får om zonerna flyttas.

Gav endast ett förslag då jag vet att det skulle inbringa fler spelare till Turf och Motala.
Image ImageImageImage

simonarvestrand

Postby simonarvestrand » 03 Dec 2010, 09:36

Javisst, så klart men har varit i kontakt med flera stycken och dom tycker de zoner som finns ligger för långt bort då dom inte har några körkort. Och ja menar flyttar man zonerna dit så får man dom att älska spelet och bli beroende av det då kan man börja vandra längre bort med zonerna, som det är just nu så är det flera stycken som laddat ner spelet men ingen som tar zonerna då de anser att dom ligger för långt bort. Så jag ligger och har 4 zoner och inget motstånd! vill juh ha lite motstånd och det vet jag till 100% att jag får om zonerna flyttas.

Gav endast ett förslag då jag vet att det skulle inbringa fler spelare till Turf och Motala.
Vill bara säga de att vi är otroligt tacksamma för alla förslag .
Jag tror att det snart kommer dyka upp mer zoner i stan dock tycker jag personligen inte att zoner ska ligga för när där man bor utan man ska få kämpa lite och va lite uppfinningsrik för att ta zoner.
tror att jag kommer få igång en spelar till i motala förövrigt ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~
[Mobil]~~~\.HTC Desire.\
[Rom]~~~~~\..Defrost....\
[Ort]~~~~~~~~\..Boxholm\
~~~~ImageImageImageImage~~~~

Nagarebozhi

Postby Nagarebozhi » 03 Dec 2010, 11:18

Vi får se vad som händer hr vi tur inbringar lapparna fler spelare.
Image ImageImageImage

Nagarebozhi

Postby Nagarebozhi » 04 Dec 2010, 15:38

Vill bara säga de att vi är otroligt tacksamma för alla förslag .
Jag tror att det snart kommer dyka upp mer zoner i stan dock tycker jag personligen inte att zoner ska ligga för när där man bor utan man ska få kämpa lite och va lite uppfinningsrik för att ta zoner.
tror att jag kommer få igång en spelar till i motala förövrigt ;)
Zonerna skulle inte hamna så jätte nära utan man skulle få ta sig promenader iaf men Motala är inte sthlm lokaltrafiken är inte den bästa här, jag menar sätt ut en test zon här ute på väster så kommer ni se att det blir mer fight om den än dom 4 på andra sidan stan, jag tycker det börjar kännas trist då jag haft zonerna från start denna månad och bara förlorat zonen 1 gång, jag menar jag vill juh fightas om zonerna och flyttas zonerna Tuså vet jag till 100% att det inbringar fler personer som börjar köra aktivt. Vilket skulle vara mycket roligare för både er och mig.
Image ImageImageImage

Return to “Östergötland”