Zonläggarens tråd

Moderator: Zonemakers

skorpan15
Posts: 2
Joined: 05 Nov 2015 07:00
Country: Sweden

Re: Ny zonutläggare September-December 2015

Post by skorpan15 »

Hej ,jag är ny här och vill utmana vänner på min ort så jag skulle önska fler zoner i ödåkra att tävla om. Jag lade förslag i spelet men vet inte hur det går till att få dem aktiva? Alla tre är allmäna platser som frekventeras av många motionärer
User avatar
Kingslayer
Zonemaker
Posts: 879
Joined: 22 Aug 2012 21:13
Country: Sweden
Location: Åstorp

Re: Ny zonutläggare September-December 2015

Post by Kingslayer »

Förslag man lägger i appen är just bara förslag. De används eventuellt när zonmakaren bestämmer att det behövs mer zoner i ett område, men det finns ingen garanti att de blir till zoner. Om man har speciella behov pushar man här i forumet, gärna med karta. Men har du postat i rätt forumgrupp? Ödåkra ligger såvitt jag vet bara i Skåne och det är en annan zonmakare som har hand om det landskapet.
skorpan15
Posts: 2
Joined: 05 Nov 2015 07:00
Country: Sweden

Re: Ny zonutläggare September-December 2015

Post by skorpan15 »

Hej, det stämmer, Ödåkra ligger norr om Helsingborg. Hur får jag reda på vem som har hand om Skåne då? Det är inte kul att få med vänner om det bara finns 2 platser i närheten
User avatar
Kingslayer
Zonemaker
Posts: 879
Joined: 22 Aug 2012 21:13
Country: Sweden
Location: Åstorp

Re: Ny zonutläggare September-December 2015

Post by Kingslayer »

Du har postat i underforumet för Östergötland, här är Skånes underforum: viewforum.php?f=82
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Zonläggarens tråd

Post by Maqqan »

Hejsan

Nu är det min tur att axla manteln för zonutvecklingen i Östergötland.

Jag jobbar med förslag i appen och rekommendationer i forumet så det är denna kanal ni får använda om ni vill kontakta mig. Jag undviker att gå med i regionsgrupperna på facebook då jag tycker det blir för mycket Turf i flödet så ni får ta denna väg för att påverka mitt arbete :)

Jag ska läsa igenom era gamla forumtrådar och kika på utvecklingen den senaste tiden så kommer de första zonerna till helgen någon gång så vill ni uppmärksamma en speciell plats eller påminna om ett bortglömt förslag i en gammal tråd så kan ni ta tillfället i akt!

Mvh Maqqan
Lillkvadden
Posts: 70
Joined: 04 Jun 2014 06:52
Country: Sweden

Re: Zonläggarens tråd

Post by Lillkvadden »

Maqqan wrote:Hejsan

Nu är det min tur att axla manteln för zonutvecklingen i Östergötland.

Jag jobbar med förslag i appen och rekommendationer i forumet så det är denna kanal ni får använda om ni vill kontakta mig. Jag undviker att gå med i regionsgrupperna på facebook då jag tycker det blir för mycket Turf i flödet så ni får ta denna väg för att påverka mitt arbete :)

Jag ska läsa igenom era gamla forumtrådar och kika på utvecklingen den senaste tiden så kommer de första zonerna till helgen någon gång så vill ni uppmärksamma en speciell plats eller påminna om ett bortglömt förslag i en gammal tråd så kan ni ta tillfället i akt!

Mvh Maqqan
Välkommen!
Du har säkert sett valdemarsvikstråden, men jag passar på att uppmärksamma den lite:
mitt senaste inlägg/karta med förslag:
viewtopic.php?f=70&t=4556&p=50384#p49676
Lillkvadden
Posts: 70
Joined: 04 Jun 2014 06:52
Country: Sweden

Re: Zonläggarens tråd

Post by Lillkvadden »

edit: flyttad
Last edited by Lillkvadden on 09 May 2016 11:13, edited 1 time in total.
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: RE: Re: Zonläggarens tråd

Post by Maqqan »

Lillkvadden wrote:Här får du ett förslag på en riktig guldklimp.

Belägen mitt i Valdemarsviken på en bergstopp ligger Hammarstens vårdkase, hos lokalbefolkningen kallad för Limpan.

Hit tar man sig via Östgötaleden, eller sjövägen. Alt, parkerar bilen vid grytsvägen o går 500m genom skogen.

Info om platsen finns på en av bilderna.

https://www.google.com/maps/d/edit?hl=s ... O9_2CzxHGA
Samla gärna dina förslag i tråden för Valdemarsvik istället :)

Tapatalking with Samsung S7
Levin
Posts: 2
Joined: 13 May 2016 14:20
Country: Sweden

Re: Zonläggarens tråd

Post by Levin »

Hej!

Mitt och LHCJohans förslag är att vi får lite nya zoner i nya området i Södra Ullstämma och Harvestad. Tyvärr är inte Turf kartan uppdaterad men det kanske går att lägga till ändå.

Mvh
Jörgen och Johan
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Zonläggarens tråd

Post by Maqqan »

Levin wrote:Hej!

Mitt och LHCJohans förslag är att vi får lite nya zoner i nya området i Södra Ullstämma och Harvestad. Tyvärr är inte Turf kartan uppdaterad men det kanske går att lägga till ändå.

Mvh
Jörgen och Johan
Hejsan

Var finner jag de någonstans? Linköping? Om kartan inte är uppdaterad där du vill ha zonerna blir det ännu viktigare att du hjälper mig genom att peka ut bra platser.
Post Reply

Return to “Östergötland”