Örebro - Felanmälan

Moderator: Zonemakers

mrgolfer
Posts: 9
Joined: 23 Jan 2013 12:46
Country: Sweden

Re: Örebro - Felanmälan

Post by mrgolfer »

Jag bockar och tackar! :)
Jimo
Posts: 587
Joined: 19 May 2012 19:06
Country: Sweden
Location: Gurkstaden vid Mälaren

Re: Örebro - Felanmälan

Post by Jimo »

KumlaRail var en besvärlig rackare (för fler än mig). Stationshuset är igenbommat och ytan framför är ca 5-6 meter. Huset stör exaktheten för GPSen. Inte ömöjlig att ta men kan kräva många försök, gps omstarter osv...så besvärlig att jag anser att det är fel på den :-)

Förslag: Dra ut den norrut eller över bangården
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Örebro - Felanmälan

Post by Wallen »

Jimo wrote:KumlaRail var en besvärlig rackare (för fler än mig). Stationshuset är igenbommat och ytan framför är ca 5-6 meter. Huset stör exaktheten för GPSen. Inte ömöjlig att ta men kan kräva många försök, gps omstarter osv...så besvärlig att jag anser att det är fel på den :-)

Förslag: Dra ut den norrut eller över bangården
Zonen flyttad norrut.... hoppas det blir bättre :)
Dheri
Posts: 7
Joined: 05 Sep 2012 22:02
Country: Sweden

Re: Örebro - Felanmälan

Post by Dheri »

Roundabout skulle bli bättre om den flyttas lite, nu kan man inte ta den från cykelbanan som går inne i rondellen, men ibland kommer man åt den från bilen när man åker runt i rondellen. 2-3 meter in mot mitten borde räcka gott så den täcker cykelbanan. (man kanske får minska den lite i öster så den inte kommer för nära bilvägen som går igenom rondellen)
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Örebro - Felanmälan

Post by Wallen »

Dheri wrote:Roundabout skulle bli bättre om den flyttas lite, nu kan man inte ta den från cykelbanan som går inne i rondellen, men ibland kommer man åt den från bilen när man åker runt i rondellen. 2-3 meter in mot mitten borde räcka gott så den täcker cykelbanan. (man kanske får minska den lite i öster så den inte kommer för nära bilvägen som går igenom rondellen)
Har moddat zonen nu så hoppas jag det går ta den enklare från cykel och gångvägen.
Dheri
Posts: 7
Joined: 05 Sep 2012 22:02
Country: Sweden

Re: Örebro - Felanmälan

Post by Dheri »

Nu ligger den riktigt bra, tack så mycket
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 905
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Örebro - Felanmälan

Post by Dacop »

Tengvall ligger på en gräsyta samt över en lekplats men vid sidan av flera GC-vägar i området.
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2292
Rank 56: Turf Angel
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Örebro - Felanmälan

Post by Wallen »

Dacop wrote:Tengvall ligger på en gräsyta samt över en lekplats men vid sidan av flera GC-vägar i området.
Tack för felanmälan. Zonen nu modifierad :)
User avatar
keasp72
Posts: 35
Joined: 30 Aug 2012 18:27
Country: Sweden

Nora

Post by keasp72 »

Zonen [zone]Vetranjärnväg[/zone] bör väl heta Veteranjärnväg?

Zonen NoraRektangel har formen av en triangel, så NoraTriangel kanske vore bättre?
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Nora

Post by Wallen »

keasp72 wrote:Zonen [zone]Vetranjärnväg[/zone] bör väl heta Veteranjärnväg?

Zonen NoraRektangel har formen av en triangel, så NoraTriangel kanske vore bättre?
Helt rätt keasp72. Tack för rapporten
Locked

Return to “Örebro”