Vattenzon i Hjälmaren

Moderator: Zonemakers

Post Reply
User avatar
thebear77
Posts: 30
Joined: 23 Feb 2014 23:23
Country: Sweden
Location: Hallsberg

Vattenzon i Hjälmaren

Post by thebear77 »

Hej!

Är en glad turfare från Hallsberg och har funderingar på att ta medaljen Order of aquaman. Tyvärr så är det en bit till närmaste vattenzon som är i sjön Möckeln i Karlskoga. En vatten zon i Hjälmare kanske skulle locka ett helt gäng med turfare att ta sig ett dopp :D vet ej vart det passar för jag har inte den lokalkännedomen :? men kanske ute i Rynningeviken där zonen Foxway finns. kanske någon Örebroare vet bättre plats?

Thebear77 :D
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Vattenzon i Hjälmaren

Post by StarDust »

Tyvärr har zonbyggare som policy att de inte ska bo i regionen de bygger i för att det kan förekomma jäv. Detta innebär att zonbyggarna ofta också har rätt dålig koll på stränder och sådant. Om du kan reka lite så vore det riktigt bra, annars viskade en fågel till mig att söderut kan det komma en zon i ett större vattendrag runt midsommar :)
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
User avatar
saand75
Posts: 15
Joined: 04 Jan 2014 21:56
Country: Sweden

Re: Vattenzon i Hjälmaren

Post by saand75 »

Det finns ett trevligt bad i Dimbo.
Jag lägger ett förslag i appen.
Attachments
Dimbo ett trevligt bad.
Dimbo ett trevligt bad.
Dimbo (1 av 1)-2.JPG (251.86 KiB) Viewed 2103 times
Moskeroll
Zonemaker
Posts: 247
Joined: 06 Mar 2014 14:13
Country: Sweden
Location: Hallsberg

Re: Vattenzon i Hjälmaren

Post by Moskeroll »

Jag harförslagit en zon i Tisaren genom appen, utanför en populär badstrand i Tisaren som brukar hålla 20+ hela sommaren.
User avatar
saand75
Posts: 15
Joined: 04 Jan 2014 21:56
Country: Sweden

Re: Vattenzon i Hjälmaren

Post by saand75 »

Jag tackar för zonen nu har jag badturfat :)
Post Reply

Return to “Örebro”