Zonförslag örebro

Moderator: Zonemakers

Post Reply
woozle
Posts: 8
Joined: 18 Sep 2012 13:22
Country: Sweden

Zonförslag örebro

Post by woozle »

Jag försökte lägga ett zonförslag i appen men fick meddelandet att förslaget låg för nära en annan zon. Men i och med att förslaget ligger på andra sidan Svartån så blir ju avståndet längre (om man inte simmar förstås) Zonförslaget ligger i en liten park vid ån som inte så många känner till. Området där zonen ligger heter "Choisie" vilket inte så många känner till heller så det är mitt namnförslag till zonen. Bifogar en bild där jag markerat området för mitt förslag till zon.

mvh
woozle
Attachments
Faktorigatan.JPG
Faktorigatan.JPG (219.08 KiB) Viewed 1422 times
zonförslag.JPG
zonförslag.JPG (416.97 KiB) Viewed 1425 times
Moskeroll
Zonemaker
Posts: 247
Joined: 06 Mar 2014 14:13
Country: Sweden
Location: Hallsberg

Re: Zonförslag örebro

Post by Moskeroll »

Hej

Jag tycker det är dags att göra en rutt mellan Örebro och EkebyAlmby det skulle gynna alla turfare i Örebro och det finns mycket speciellt och fint efter cykelvägen från Örebro till EkebyAlmby.
Som det är i dagsläget är det för lång sträcka utan zoner mellan Örebro och EkebyAlmby för att Örebroturfare skall tycka att det är mödan värd att turfa ut till EkebyAlmby

Har gjort en karta där jag har lagt in några förslag men vet att det finns många turfare som har lagt förslag i appen på sträckan Örebro-EkebyAlmby-Oset

Här är kartan jag har gjort, förhoppningsvis får jag hjälp att fylla på den med flera bra förslag.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
Post Reply

Return to “Örebro”