Dalarna - Felanmälan

Moderator: Zonemakers

Locked
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Dalarna - Felanmälan

Post by Arias »



Här kan ni felanmäla zoner som tillhör Dalarnas region


Image
Binks82
Posts: 89
Joined: 26 Jul 2011 05:56

Re: Dalarna

Post by Binks82 »

Fel och fel vet jag väll inte om de är men när mitt förslag på zonen "BringATowel" gick igenom stod de "Your zone i västernorrland has been granted" eller nått.
Västernorrland?
Image
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Dalarna

Post by StarDust »

Binks82 wrote:Fel och fel vet jag väll inte om de är men när mitt förslag på zonen "BringATowel" gick igenom stod de "Your zone i västernorrland has been granted" eller nått.
Västernorrland?
Jag förstår inte vad du menar.... :oops:
Lyckligtvis fixade jag det inom en kvart av zonens uppkomst.
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
TSV
Posts: 8
Joined: 09 Oct 2011 11:02
Country: Sweden

Re: Dalarna

Post by TSV »

De här zonerna i Avesta är taggade som att de ligger i Västmanland.

Cornzone
Ragzone
Judgefield
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Dalarna

Post by StarDust »

Fixat :D
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
uw12345678
Posts: 12
Joined: 29 Aug 2011 21:18
Country: Sweden

Re: Dalarna

Post by uw12345678 »

Måste varit en SSAB anställd som föreslagit zonen IronWorks i Borlänge?? Den ligger nämligen på SSABs inhägnade och skyddade område!

Sen förstår jag inte riktigt hur ni tänker när ni placerar nya zoner? Jag har föreslagit en massa bra zoner i norra delen av stan (fortfarande inom tätbebyggt område), som skulle bredda spelfältet. Men dessa ratas och istället trycker ni in de nya zonerna mellan andra så att man snart inte ens behöver kliva upp på cykeln mellan zonerna.
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Dalarna

Post by Blabert »

uw12345678 wrote:Måste varit en SSAB anställd som föreslagit zonen IronWorks i Borlänge?? Den ligger nämligen på SSABs inhägnade och skyddade område!

Sen förstår jag inte riktigt hur ni tänker när ni placerar nya zoner? Jag har föreslagit en massa bra zoner i norra delen av stan (fortfarande inom tätbebyggt område), som skulle bredda spelfältet. Men dessa ratas och istället trycker ni in de nya zonerna mellan andra så att man snart inte ens behöver kliva upp på cykeln mellan zonerna.
IronWorks är nu flyttad, varit uppe förut och måste glömts bort.

Måste väl vara första gången någon klagar på att zonerna ligger för tätt? ;-) Visst är det ganska centrerat men det kanske finns någon baktanke där från ansvarig zonbyggare. I vilket fall finns det ju gott om plats för nya zoner om det behövs, tar en titt på det framöver.
Image
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Dalarna

Post by StarDust »

Zontätheten i centrum var lite för låg så jag pillade dit några fler.
Att kunna ta zoner snabbt i centrum är ju en fröjd för många och uppskattas oftast men självklart tillkommer ju zoner i utkanten, dock inte i lika stor utsträckning.
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
uw12345678
Posts: 12
Joined: 29 Aug 2011 21:18
Country: Sweden

Re: Dalarna

Post by uw12345678 »

Ok, nu har jag fått ett av mina förslag! :-) MellstaZone. Tack.

Dock har det blivit något fel med namnet. Vet inte om det är ni som blandat ihop namn och zoner eller om det är jag som skrivit fel. Zonen bör dock byta namn då den inte alls ligger i Mellsta.

Så mitt förslag är att byta namn på MellstaZone till TallmoZone.
NinjaTurfer
Posts: 46
Joined: 23 Jun 2011 11:24
Country: Sweden
Location: Kalmar
Contact:

Re: Dalarna

Post by NinjaTurfer »

Anledningen till namnet är att Mellstarondellen bara ligger 150 meter bort men jag har bytt namn på den nu till TallmoZone
Image
Locked

Return to “Dalarna”