Fler zoner i Avesta tack!

Moderator: Zonemakers

User avatar
caisesiume
Posts: 53
Joined: 27 Oct 2013 13:30
Country: Sweden
Location: In a Zone Somewhere
Contact:

Re: Fler zoner i Avesta tack!

Post by caisesiume »

Dacop wrote:Tack caisesiume!

Kartan kommer säkert till nytta vid nästa översyn.
Varsågod! Gillar din singnatur Dacop :lol:
User avatar
caisesiume
Posts: 53
Joined: 27 Oct 2013 13:30
Country: Sweden
Location: In a Zone Somewhere
Contact:

Re: Fler zoner i Avesta tack!

Post by caisesiume »

Tack så mycket för de nya zonerna i Avesta! Men de nya zonerna [zone]BroAvTrä[/zone] och elvpromenaden verkar ha hamnat lite fel. Där Elvpromenaden ligger där ska zonen [zone]BroAvTrä[/zone] ligga. För där [zone]BroAvTrä[/zone] ligger nu är det ingen träbro.
Sen skulle man kunna byta namn till Älvpromenaden istället för Elvpromenaden ( det kanske hade nån speciell mening, men vad vet jag)

Tack i förhand!
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Fler zoner i Avesta tack!

Post by tomtebloss »

Fel på zoner ska rapporteras via issues.turfgame.com och förslag på "BroAvTrä" låg faktiskt där samt brevid "Elvpromenaden". Trodde ni hade koll själva var broar finns ;) . Har bytt namn på zonerna med varandra och flyttat zonen till bron. Förhoppningsvis lite bättre. "Älvpromenaden" och "Älvpromenad" var tyvärr upptaget så det fick bli "Älvstigen" istället. Fungerar det? Annars felanmäl på issues.turfgame.com
User avatar
caisesiume
Posts: 53
Joined: 27 Oct 2013 13:30
Country: Sweden
Location: In a Zone Somewhere
Contact:

Re: Fler zoner i Avesta tack!

Post by caisesiume »

tomtebloss wrote:Fel på zoner ska rapporteras via issues.turfgame.com och förslag på "BroAvTrä" låg faktiskt där samt brevid "Elvpromenaden". Trodde ni hade koll själva var broar finns ;) . Har bytt namn på zonerna med varandra och flyttat zonen till bron. Förhoppningsvis lite bättre. "Älvpromenaden" och "Älvpromenad" var tyvärr upptaget så det fick bli "Älvstigen" istället. Fungerar det? Annars felanmäl på issues.turfgame.com
Det namnet passar alledes utmärkt! Och i fortsättningen ska jag anmäla zonfel i issues! Tack iallafall, och tack för zonerna!
User avatar
caisesiume
Posts: 53
Joined: 27 Oct 2013 13:30
Country: Sweden
Location: In a Zone Somewhere
Contact:

Re: Fler zoner i Avesta tack!

Post by caisesiume »

Jag kände att det var ett tag sedan, så nu har jag uppdaterat min karta med zonförslag igen! D.v.s
att jag har tagit bort förslag på platser där det nu finns zoner och lagt till några förslag. :)

Nytt på kartan är att jag har lagt till ett lager på kartan med de befintliga zonerna. Nu kan man visa kartan både med de zoner som finns idag tillsammans med förslagen eller en av dem var för sig.
Information om de olika zonförslagen har jag skrivit i de svarta zonernas beskrivning och inte i markörerna! Klicka på zonen för info.

Kartan:
https://drive.google.com/open?id=1ztUXy ... sp=sharing
User avatar
Velocipedryttaren
Posts: 647
Joined: 22 May 2012 11:27
Country: Sweden
Location: Västerås

Re: Fler zoner i Avesta tack!

Post by Velocipedryttaren »

sanmic wrote: 09 May 2017 14:47 Vem har ansvaret för nya zoner i Avesta denna period?
Vi som turfar i området har gärna en dialog med denne så att vi kan få till nya bra zoner.
Under förutsättning att det tilldelats några nya till vår stad vill säga :)

Mvh
Micke (Sanmic)
Ni får stå ut med mig denna omgången, några zoner ska ni nog få ;)
User avatar
Velocipedryttaren
Posts: 647
Joined: 22 May 2012 11:27
Country: Sweden
Location: Västerås

Re: Fler zoner i Avesta tack!

Post by Velocipedryttaren »

Om jag skulle lägga ett par zoner i Avesta var känner ni att det saknas mest? Mellan Åvesta och BroTillTennis? eller förtäta i Rutbo/Skogsbo? Eller har ni bättre förslag?
User avatar
caisesiume
Posts: 53
Joined: 27 Oct 2013 13:30
Country: Sweden
Location: In a Zone Somewhere
Contact:

Re: Fler zoner i Avesta tack!

Post by caisesiume »

Stå ut var väl att ta i ;) Tack för nya zonen! Men jag säger som Sanmic sa, att det skulle behövas fler zoner i själva Karlbo för att det ska vara värt att åka den distansen för så få zoner.

Det finns många platser som man skulle kunna peta in en zon på men de platser som borde prioriteras är Högbo (Mellan PonyZone och LillaStupet), längs norra sidan av älven mot Krylbo alltså söder om zonen Golfbollen och i zoner i Rutbo/Skogsbo eftersom det är mycket aktivitet där! Även jag har en karta som du kan få kika på om du känner för det, länken borde fungera :)
Nytt på kartan är att jag har lagt till ett lager på kartan med de befintliga zonerna. Nu kan man visa kartan både med de zoner som finns idag tillsammans med förslagen eller en av dem var för sig.
Information om de olika zonförslagen har jag skrivit i de svarta zonernas beskrivning och inte i markörerna! Klicka på zonen för info.

Kartan: https://drive.google.com/open?id=1ztUXy ... sp=sharing
User avatar
Shitty
Zonemaker
Posts: 451
Joined: 22 May 2013 11:22
Country: Sweden
Location: Sthlm söderort

Re: Fler zoner i Avesta tack!

Post by Shitty »

Hey! Ny zm fram till Januari :)
Potten är tyvärr inte lika generös som senast men lite ska vi nog kunna hitta på!
Tjusiga kartor ni har, bra jobbat! Sånt vill vi ha!
Första landar nästa lördag, vem blir först? ;)
User avatar
caisesiume
Posts: 53
Joined: 27 Oct 2013 13:30
Country: Sweden
Location: In a Zone Somewhere
Contact:

Re: Fler zoner i Avesta tack!

Post by caisesiume »

Shitty wrote: 07 Sep 2017 20:08 Hey! Ny zm fram till Januari :)
Potten är tyvärr inte lika generös som senast men lite ska vi nog kunna hitta på!
Tjusiga kartor ni har, bra jobbat! Sånt vill vi ha!
Första landar nästa lördag, vem blir först? ;)
Tack! :lol: Har även försökt länka foton till zonförslagen. Men det verkade inte fungera så bra... Så det är bara att skriva och fråga om du vill ha nåt foto på något av förslagen! :)
Såklart att man blir först ;)
Post Reply

Return to “Dalarna”