Nya zoner till turistsäsongen

Moderator: Zonemakers

Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Nya zoner till turistsäsongen

Post by Wallen »

GuteLappen wrote:Kan någon posta här vilka affischer som gäller, med länkar då...
Kolla denna tråd men kolla så att t.ex. web adress stämmer. En del afficher kan vara out of date kanske...
http://forum.turfgame.com/viewtopic.php?f=6&t=171
TBIT
Issue Manager
Posts: 944
Joined: 03 Apr 2012 18:39
Country: Sweden
Contact:

Re: Nya zoner till turistsäsongen

Post by TBIT »

GuteLappen wrote:
StarDust wrote:
TBIT wrote:Finns det referal-länkar man kan använda sig av, för att sprida budskapet och samla medalj-poäng?
Om du sätter upp lappar i stan och fotar dessa på plats så får du medalj, tror det är 25 stycken som gäller.
Kan någon posta här vilka affischer som gäller, med länkar då...
Det finns inga officiella affischer, men se tråden som Wallen länkar till för att se vad som finns.

Jag gjorde min egen design: http://turf.blekinge.it/reklamaffisch/
Besök gärna min blogg: turf.blekinge.it
stefanx46

Re: Nya zoner till turistsäsongen

Post by stefanx46 »

Skulle vara trevligt med följande fyra turistzoner.

1. SudersandZone. Stor camping på Fårö. Sveriges bästa sandstrand också.
2. IngemarBergmanZone. Zon vid Fårö kyrka. Alltså på ingemar Bergmans grav. Det är lite oklart var graven exakt är. Jag var och letade för fem år sedan efter graven. Så zonen kan placeras vid jättefina Fårö kyrka.
3. NorrstaAurenZone. Förslagsvis vid labyrinten vid fyren bredvid den enorma flera kilometerlånga sandstranden. Går med en zon på stranden också.
4. RaukZone. Förslagsvis vid Langhammars i första hand eller alternativt vid Lauters. Väldigt fina raukar.

Brukade när jag var mindre varje år hyra en stuga på Fårö med familjen vid Sudersand. Det kan knappt bli bättre. Vi behöver lite bra turistzoner på Fårö. Så det är bara att fixa :)
Fårösundzonerna var okej men kan knappast jämföras med möjliga zoner på fårö.

Ni gotlänningar som har lite mer kännedom kanske kan hjälpa till med lite mer kunskap och exakta placeringar.

Var väldigt trevligt att turfa innanför och runt ringmuren i somras!
Post Reply

Return to “Gotland”