Gävle

Moderator: Zonemakers

gust
Posts: 2
Joined: 17 Aug 2010 16:26

Gävle

Post by gust »

Hej hej.

Lite zoner i gävle vore nice =)
User avatar
Drassen
Site Admin
Posts: 2425
Joined: 04 Aug 2010 11:46

Re: Gävle

Post by Drassen »

Ok, en teaser då, men bara för att ni inte har ngn där ännu... :D
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
gust
Posts: 2
Joined: 17 Aug 2010 16:26

Re: Gävle

Post by gust »

sweeet!

hoppas bara gpsen i min galaxy s klarar av att plocka den sen efter jobbet ^^
deadmeat

Re: Gävle

Post by deadmeat »

Föreslog två zoner i Gävle nu i veckan, en vid vattentornet i Sätra och en vid den gamla snötippen på avan i slutet på Gestrins väg, väldigt fin utsikt därifrån.

Föreslog även en i Sandviken som jag kom på sen inte var så jävla smart, den ligger på parkeringen till skjutbanan vid Stigen.
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Gävle

Post by StarDust »

Det var inte en lite gammal tråd du väckte liv i :)
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
deadmeat
Posts: 2
Joined: 04 May 2013 23:57
Country: Sweden

Re: Gävle

Post by deadmeat »

Tyckte att det var onödigt att starta en ny tråd då hela Gävleavdelningen var tvärdöd. :-)
Using a Samsung Galaxy S3 and my Crescent to qoncuer GävleImage
ImageImageImageImageImageImage
bonecrime
Posts: 9
Joined: 06 Oct 2011 21:25
Country: Sweden

Re: Gävle

Post by bonecrime »

Hej,

Jag bor precis vid zonen Ssquirezone i Gävle. Och hyresvärden som äger gräsmattan som zonen ligger på börjar bli lite purken för att det mer eller mindre börjar bli en stig eftersom nästan alla turfare tar samma väg genom zonen. Så därför föreslår jag att ni flyttar zonen en liten bit åt nordväst där det är en knut/korsning med flera gång/cykelbanor på innergården, jag har skickat ett förslag genom appen för att visa vart. Om ni gör så, så kan vi ta zonen men hålla oss på asfalt så att ingen gräsmatta blir förstörd, och på så vis blir alla nöjda och glada.

Mvh,
bonecrime
Image
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Gävle

Post by StarDust »

Det räcker med att du gör en felanmälan i issues som du redan gjort.
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
KingenAfTurf

Re: Gävle

Post by KingenAfTurf »

Jag var där nyss och blev måttligt paff när jag kom in på vanliga platsen och inte fick kontakt!

Bonecrime vi är nog fler som har funderingar om hur den gräsmattan mår kan vara bra att den får vila lite. Hoppas man inte kommer få se att folk börjar kunna ta den zonen innifrån nu bara :lol:
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Gävle

Post by StarDust »

Händer det så får vi göra zonen lite mindre bara :)
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
Post Reply

Return to “Gävleborg”