Järvsö

Moderator: Zonemakers

Post Reply
User avatar
Jojje
Posts: 694
Joined: 10 Aug 2010 11:45
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Järvsö

Post by Jojje »

Kände mig tvungen nu att skapa en tråd om Järvsö nu då jag tjatat tidigare om denna stad.

Jag såg precis en turfare där som inte har nån möjlighet att turfa då stans enda zon ligger inom inhägnat område som man måste betala för att få komma in. Det är ett trevligt turist-ställe för oss som inte bor där, men gör man de så lär det inte vara så kul med bara en zon i ett betalområde.
Bara en zon till
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Järvsö

Post by StarDust »

Zoner kommer inom kort, kanske rentav inatt. Håll utkik!
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
Dafvid
Posts: 1
Joined: 10 Jul 2012 16:35
Country: Sweden

Re: Järvsö

Post by Dafvid »

Ja alltså zonen inne på Järvzoo borde man ju plocka bort. Segt att slanta upp varje gång man ska ta den. Sen bygger det ju på att den inte ligger inne i nåt hägn också, då är det ju helt kört.
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Järvsö

Post by StarDust »

Jag har försökt bygga den så den ligger i hägnet där man får gå in och klappa djuren, typ rådjur och likande.
Zonen ska absolut inte bort, det är ett jättebra ställe för en zon!
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
Post Reply

Return to “Gävleborg”