Zoner i Ljusdal

Moderator: Zonemakers

StarDust
Zonemaker
Country: Sweden

Re: Zoner i Ljusdal

Postby StarDust » 25 Jun 2013, 06:46

Hm. Skulle du kunna kolla om zonen kan tas och om inte, kanske föreslå en rimlig placering i närheten?
Gör gärna detta via felanmälantråden också.
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"

Shorty

Postby Shorty » 26 Jun 2013, 18:36

Ok, Ja slår en pling till ridklubben...

DaddyKing

Postby DaddyKing » 24 Jun 2017, 17:38

Dags att få igång turf i Ljusdal!
Goda vänner som jag nu introducerat till turf brukar promenera ett varv runt Kyrksjön i Ljusdal så gott som varje dag med sin hund. Just på den slingan finns det bara en enda zon, ChurchLake. Eftersom nyblivna turfare går den slingan ofta bör det kunna vara motiverat med några zoner till längs den 4 km långa promenad- och cykelvägen. Några förslag kommer via appen inom kort! :)

Shitty
Zonemaker

Postby Shitty » 24 Jun 2017, 20:54

Dags att få igång turf i Ljusdal!
Goda vänner som jag nu introducerat till turf brukar promenera ett varv runt Kyrksjön i Ljusdal så gott som varje dag med sin hund. Just på den slingan finns det bara en enda zon, ChurchLake. Eftersom nyblivna turfare går den slingan ofta bör det kunna vara motiverat med några zoner till längs den 4 km långa promenad- och cykelvägen. Några förslag kommer via appen inom kort! :)
Kul, två nya på plats :)

DaddyKing

Postby DaddyKing » 25 Jun 2017, 22:46

Två är bättre än ingen! Tack för respons :)

Kanske man skulle passa på för framtiden att tipsa om en busshållplats med en cykelparkering som har det underbara namnet Tjock-Anders längs vägen mot Hudiksvall ganska precis här: https://www.hitta.se/kartan?s=7c18821e

Shitty
Zonemaker

Postby Shitty » 26 Jun 2017, 11:18

Haha, ja.. d kanske vore nåt. Fick Anders ut å tööööörfa lite så vart han månne slankare?

DaddyKing

Postby DaddyKing » 27 Jun 2017, 11:27

Jag Anders, lovar och svär att ta en bild i zonen nästa gång jag kommer dit och lägga upp ihop med en jag har sedan tidigare ;) Så får vi se om jag är slankare eller ej! :)

Shitty
Zonemaker

Postby Shitty » 29 Jun 2017, 15:39

Jag Anders, lovar och svär att ta en bild i zonen nästa gång jag kommer dit och lägga upp ihop med en jag har sedan tidigare ;) Så får vi se om jag är slankare eller ej! :)
*spänd förväntan* ;)

Return to “Gävleborg”