Zoner emot hamnen

Moderator: Zonemakers

Post Reply
Vattenpöl

Zoner emot hamnen

Post by Vattenpöl »

nya zoner emot golfen, Gävle hamn samt efter kusen ut emot norrlandet? Finns många platser att planera ut dom på.
Vattenpöl

Re: Zoner emot hamnen

Post by Vattenpöl »

inget gehör så tråden kan väl tas bort? Tyckte det hade varit bra då man kan cykla skansbron sedan vidare och på så sätt göra strömsbro/gille mer attraktivt för turf.
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Zoner emot hamnen

Post by Blabert »

Ibland hinner vi inte med att svara på några dagar, men allt läses så klart. Du får säkert mer gehör om du ritar ut lite fina zonförslag på en karta och postar här :-)

Skickat från LG G2
Image
User avatar
kaninmage
Zonemaker
Posts: 216
Joined: 30 Jun 2012 11:11
Country: Sweden
Location: Malmoe

Re: Zoner emot hamnen

Post by kaninmage »

Sorry, tog över zonskapandet för regionen för en vecka sedan, missade helt den här "gamla" tråden.

Som Blabert skriver så är det bäst om du mer i detalj visar var du tycker att zonerna ska vara, gärna på bild/karta. :)

/kaninmage
Vattenpöl

Re: Zoner emot hamnen

Post by Vattenpöl »

Jag har som sagt iphone annars hade jag lagt förslag. Hamnleden heter vägen som leder förbi Gävle golfklubb samt ända till hamnen. Sen kommer bönavägen. Valet är erat jag tycker det bara skulle vara trevligt med zoner ditåt:)
Yeahvle
Posts: 6
Joined: 23 Sep 2013 01:45
Country: Sweden
Location: Yeahvle (Gävle)

Re: Zoner emot hamnen

Post by Yeahvle »

Gjorde via appen ett förslag på en zon ute vid Bönan, på Gråberget, på platsen är det grymt fin utsikt.

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
embeoo
Zonemaker
Posts: 817
Joined: 30 Jul 2012 00:50
Country: Sweden
Location: SoDa

Re: Zoner emot hamnen

Post by embeoo »

Alltid svårt att gissa vilket förslag som syftas på, men nu finns det en zon vid vad jag tror är gråberget iaf.
Yeahvle
Posts: 6
Joined: 23 Sep 2013 01:45
Country: Sweden
Location: Yeahvle (Gävle)

Re: Zoner emot hamnen

Post by Yeahvle »

embeoo wrote:Alltid svårt att gissa vilket förslag som syftas på, men nu finns det en zon vid vad jag tror är gråberget iaf.

Ja, det blev rätt :-)
Vattenpöl

Re: Zoner emot hamnen

Post by Vattenpöl »

Finns många alternativ på vägen emot gråberget. Tex ENGELTOFTA, ENGELSBERGS CAMPING samt GOLFEN OCH GÄVLE HAMN. Värt att tänka på så kanske det bli aktivitet från cyklisterna där utifrån också.. Jag vet flera men som sagt d finns endast en zon på norrlandet. Önskar flera. Mvh vattenpöl
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Zoner emot hamnen

Post by Wallen »

Markera gärna dessa bra alternativ på en karta och posta här så lovar jag att titta på det. Ta gärna med motivering så jag bättre skall förstå varför det är bra alternativ till nya zoner.
Post Reply

Return to “Gävleborg”