Ny zonmakare

Moderator: Zonemakers

Post Reply
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Ny zonmakare

Post by StarDust »

Då var det snart dags att överräcka ansvaret av Gävleborg till någon annan. Tack för en härlig tid med er och hoppas ni fått några bra zoner!

Ett län med mycket variation och mycket att se. Jag har försökt fylla på med zoner på intressanta ställen och verkar inte ha fått alltför mycket klagomål, det ser jag som bra betyg! Hoppas ni har hunnit upptäcka nya ställen och haft roligt att tävla och träffa andra!

Ni kommer nog inte längre ha en zonmakare under lika lång tid som nu, gott eller ont, det får ni avgöra.

Väl mött!

StarDust
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
User avatar
kaninmage
Zonemaker
Posts: 216
Joined: 30 Jun 2012 11:11
Country: Sweden
Location: Malmoe

Re: Ny zonmakare

Post by kaninmage »

Hej!

Jag tar över zonmakeriet för Gävleborg efter StarDust de närmsta tre månaderna. Jag har tyvärr ingen tidigare erfarenhet av aktiva regioner (har tidigare endast lagt zoner i Danmark och Wales), men tror inte att det inte kommer att drabba er alltför mycket.

De närmaste dagarna kommer jag att försöka få en överblick över er region vad gäller städer/orter, aktivitet och befintliga zoner. Efter det så kommer det förhoppningsvis att dyka upp zoner där det behövs lite då och då. Till dess så får ni nöja er med de zoner som StarDust har gett er, samt de enstaka zoner jag la ut inatt. :)

Jag ser fram emot ett gott samarbete! :)

/kaninmage

P.S. Jag vill även påminna er om att lägga era tre förslag varje omgång (påminn gärna i Gävleborgschatten för de som inte läser här i forumet), ju fler förslag vi har att gå på destu bättre zoner blir det. Utan förslag så har vi i princip bara google maps/streetview att gå efter och där kan kartorna/bilderna vara väldigt inaktuella ibland. Spendera era förslag innan ny runda på Söndag! D.S.

P.S.2. Jag har även ansökt om att få gå med i er FB-grupp, men inte fått något svar än. Vill ni föra dialog endast här i forumet är det helt ok för mig det också. ;) D.S.2.
Guest

Re: Ny zonmakare

Post by Guest »

Hej Kaninmage,
Det finns tydligen två fb grupper i länet. Den som är aktiv är Turfgame Gävleborg. Jag har meddelay admkn att du ansökt om att gå med men han hittar dig inte. Troligen har du sökt Turf Gävleborg som inte är aktiv. Försök igen så kommer du med.
/ Wheelstream
Post Reply

Return to “Gävleborg”