Zoner i Bergsjö

Moderator: Zonemakers

Post Reply
acachberga
Posts: 102
Joined: 31 Mar 2014 12:57
Country: Sweden

Zoner i Bergsjö

Post by acachberga »

Nu har vi 5 zoner i Bergsjö att turfa kring, en ny har tillkommit, = Bållebrygga. MEN, tycker att området bör justeras lite. Var där idag som förste turfare på det gula området och det är jättefint, men som sagt.
Det är en sån där flytbrygga ett antal meter lång med en liten flytplattform, kvadratisk längst ut. För att ta den fick jag ställa mej längst ut med halva fötterna strax ovanför vattnet och då stod jag precis på zonlinjen. Resten av zonen låg alltså i sjön/vattnet och utåt om ni fattar vad jag menar. OK. Vi vet ju att sattelliter flyttar på sej och gör så att zoner också verkar göra det, men jag tycker att zonen bör dras lite bakåt så att man är garanterad att kunna ta zonen när man är där. Dagens 7 mils utflykt dit löpte dock bra, men vem vet hur det är nästa gång, speciellt om man inte har förlängararm med sej.
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Zoner i Bergsjö

Post by StarDust »

Gör en felanmälan på issues.turfgame.com

Sent from my GT-I9295
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
acachberga
Posts: 102
Joined: 31 Mar 2014 12:57
Country: Sweden

Re: Zoner i Bergsjö

Post by acachberga »

StarDust wrote:Gör en felanmälan på issues.turfgame.com

Sent from my GT-I9295
Struntar i det och alltihop.
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Zoner i Bergsjö

Post by StarDust »

Oki

Sent from my GT-I9295
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
acachberga
Posts: 102
Joined: 31 Mar 2014 12:57
Country: Sweden

Re: Zoner i Bergsjö

Post by acachberga »

acachberga wrote:
StarDust wrote:Gör en felanmälan på issues.turfgame.com

Sent from my GT-I9295
Struntar i det och alltihop.
För det verkar funka. Har iaf gjort det dom gånger jag varit där.
acachberga
Posts: 102
Joined: 31 Mar 2014 12:57
Country: Sweden

Re: Zoner i Bergsjö

Post by acachberga »

7 zoner i Bergsjö nu, man tackar! Dom 2 senaste har tillkommit relativt snabbt, kul. Tyvärr verkar verksamheten här gå på sparlåga. Kommer nån från Hudik, 3 mil bort, ibland o jag 3 mil åt andra hållet plus nån turist ibland. Så det blir till att uppmana Bergsjöborna å dra ut å turfa. Nu börjar ju skidsäsongen snart så förhoppningsvis kommer de några utsocknes t Hassela oxå...
Post Reply

Return to “Gävleborg”