Zoner i Edsbyn med omnejd

Moderator: Zonemakers

Post Reply
FisenQ
Posts: 2
Joined: 18 Dec 2015 18:00
Country: Sweden

Zoner i Edsbyn med omnejd

Post by FisenQ »

En av zonerna, EdTennis, i Edsbyn har hamnat innanför stängslet till ett nytt dagis. Sist jag var där (och då tog zonen) hade de fått upp pinnarna till stängslet men inte själva nätet, och zonen gick inte att ta när man befann sig utanför stängeselpinnarna. Mitt förslag är att lägga zonen väster ut på andra sidan den gångväg som går längs ena kanten av zonen. (För er som inte är Edsbybor, det nya dagiset ligger där tennisplanen är på turfkartan)

Jag har också förslag på att zonen kan byta namn till BäckFrisbee eftersom området väster om bebyggelsen heter Bäck och det går en frisbeegolfbanan på gräsplättarna där.

Det fanns förfrågningar på nya, speciella, zoner i Gävleborg. Ett naturskönt förslag är Hylströmmen, "Södra Norrlands största vattenfall". Det är inte riktigt i centralorten Edsbyn men man hittar en markering för den i turfkartan om man zoomar in mellan Håven och Svensbo nordväst om Edsbyn
embeoo
Zonemaker
Posts: 817
Joined: 30 Jul 2012 00:50
Country: Sweden
Location: SoDa

Re: Zoner i Edsbyn med omnejd

Post by embeoo »

Hej, skulle du kunna lägga en issue istället som det är meningen att man ska? Då finns det något att referat till när man gör ändringen. Det blir jättebra att bara klistra in samma text.

http://issues.turfgame.com/zones
FisenQ
Posts: 2
Joined: 18 Dec 2015 18:00
Country: Sweden

Re: Zoner i Edsbyn med omnejd

Post by FisenQ »

Jaha, det visste jag inte. Och så loggar jag in först nu så jag har missat att du skrev. Såg att zonen var flyttad =)

Är det fortfarande aktuellt att göra en issue? Och ska issuen göras på hela mitt inlägg eller bara för zonen som behövde flyttas?

Ska ge mig ut att ta nya fina Hylströmmen-zonen men om nu behöver man minst ha en fyrhjulsdriven bil, eventuellt duger bara snöskoter... Så det blir framåt mars-april när snön börjar smälta.
User avatar
Kingslayer
Zonemaker
Posts: 879
Joined: 22 Aug 2012 21:13
Country: Sweden
Location: Åstorp

Re: Zoner i Edsbyn med omnejd

Post by Kingslayer »

Om den redan är flyttad behövs ingen issue.
Post Reply

Return to “Gävleborg”