Zoner i Valsjöbyn

Moderator: Zonemakers

Post Reply
herrsilen

Zoner i Valsjöbyn

Post by herrsilen »

Det vore fint med några zoner i Valsjöbyn, som just nu är helt zonlöst. Det finns en rastplats mitt i byn som kan utgöra ett lämpligt område. Det finns också en större, öppen yta vid Rengsfallet. Vad sägs?
Byggaren
Zonemaker
Posts: 657
Joined: 14 May 2012 12:04
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Zoner i Valsjöbyn

Post by Byggaren »

herrsilen wrote:Det vore fint med några zoner i Valsjöbyn, som just nu är helt zonlöst. Det finns en rastplats mitt i byn som kan utgöra ett lämpligt område. Det finns också en större, öppen yta vid Rengsfallet. Vad sägs?
Tja, varför inte, men vi börjar försiktigt med 2 zoner då enligt förslag, blir det aktivitet så blir det mer senare :) Men ni får vänta på zonerna till efter tolvslaget :)
Lägg gärna fler förslag i appen på ställen som är lämpliga.
/ Byggaren
Herrsilen

Re: Zoner i Valsjöbyn

Post by Herrsilen »

Tack så mycket!

Vi kör Iphoneappen. Går det att föreslå zoner från den? Hade för mig att det bara var Androidappen som hade den funktionen.

:)
TBIT
Issue Manager
Posts: 944
Joined: 03 Apr 2012 18:39
Country: Sweden
Contact:

Re: Zoner i Valsjöbyn

Post by TBIT »

Herrsilen wrote:Tack så mycket!

Vi kör Iphoneappen. Går det att föreslå zoner från den? Hade för mig att det bara var Androidappen som hade den funktionen.

:)
Det är korrekt att den funktionen inte är implementerad i iOS-appen, men istället kan ni ta en Google-karta och rita på och lägga som bilaga till ett inlägg här i forumet.
Besök gärna min blogg: turf.blekinge.it
herrsilen

Re: Zoner i Valsjöbyn

Post by herrsilen »

Här är fler förslag på zoner:

Image

Image

Image

En grej till också: Det verkar som att zonen vid Rengsfallet blivit felstavad. Är det möjligt att ändra från ”Regnsfallet” till ”Rengsfallet”?
Byggaren
Zonemaker
Posts: 657
Joined: 14 May 2012 12:04
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Zoner i Valsjöbyn

Post by Byggaren »

Oj, redan 5 pers som tagit Rengsfallet (ändrade trots det borde gå via issues...) och ValsjöZon.
är ni så många hela tiden så blir det ju riktigt skoj :)
Ni får två till på direkten, Hotagsbyggden, och Stugbyn, slit dom med hälsan.

Naturligtvis går det bra att lämna förslag som ni gjorde ovan, borde nämnt det förut :)
/ Byggaren
Oneday

Re: Zoner i Valsjöbyn

Post by Oneday »

Fullt krig i Valsjöbyn, och förhoppningsvis blir det värre!

Image
Post Reply

Return to “Jämtland”