Jönköping - Felanmälan

Moderator: Zonemakers

User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Sv: Jönköping - Felanmälan

Post by Blabert »

Dacop wrote:
Toubkal wrote:Zonen i Hakarpsbacken nära där ni bor hette väl nåt annat tidigare? Har missat att den bytt namn. Ingen av zonerna ligger väl i Hakarp, så båda har egentligen fel på sätt och vis. Ni får turas om att diska.. ;)
Den hette NyTvär för att den låg i korsningen Nygatan - Tvärgatan... nu heter den HakarpZone för att den också ligger bredvid Hakarpsvägen. Inte helt solklart varför den behövde byta namn enligt mig.
Den fick byta namn då den inte ligger vid Ny- och Tvärgatan längre, dock får jag tydligen vara lite mer kreativ med det nya namnet.. :-)

Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
Image
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Jönköping - Felanmälan

Post by Wallen »

Kör lite felanmälan nu när våren står för dörren....

AndreeZone Kan jag tycka kan ha med mer gångbana än vad den har just nu. T.ex. ungefär som grönt ritad ruta.
Image



KettilField Zonen ligger mestadels över en streethockey rink samt 5 a side fotboll plan. Ta med gångbanan enligt grön markering så är det inga bekymmer med zonen nu när snön försvinner och det kanske blir lite mer hockey/fotboll aktivitet vid zonen.
Image



MatchesZone har jag haft bekymmer med ett par gånger. Med grön markering får man med hela torget mellan byggnaderna.
Image


Viktoriaplan ligger bara över gräsmatta. Det finns en gångväg enligt blå markering och i NÖ hörnet (enligt grön markering) kan man ta med lite mer gräs och på så sätt underlätta att ta zonen utan att gå ut på gräset.
Image

Med hopp om en härlig turfvår :)
User avatar
MadMajk
Posts: 168
Joined: 08 Jul 2012 22:28
Country: Sweden
Location: Jönköping

Re: Jönköping - Felanmälan

Post by MadMajk »

Tja

Zonen [zone]NeptunusZone [/zone]ligger mitt i en lekpark,har inget alternativ på annan placering.
MadMajk SJTD
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Sv: Jönköping - Felanmälan

Post by Blabert »

Tackar, kikar på det så snart vi har ett fungerande zonmakarverktyg igen..


Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
Image
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Jönköping - Felanmälan

Post by Wallen »

I helgen blev det inte mycket turfande men jag tog iaf en av den nya zonen [zone]Husboken [/zone]i slutet av förra veckan och skulle vilja att den justerades en aning enligt min fina ritning... Grönt är hur jag vill se formen och blått är där bilar kan köra eller parkera. Det går visserligen köra in och vända även i norra delen på zonen men jag tror att de flesta drar sig för att göra det...
Image

Just nu så funkar ju inte ZCT så ingen brådska men vill påminna om min felanmälan från 9 April också...
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Sv: Jönköping - Felanmälan

Post by Blabert »

Blabert wrote:Tackar, kikar på det så snart vi har ett fungerande zonmakarverktyg igen..


Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
:-)


Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
Image
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Jönköping - Felanmälan

Post by Blabert »

Ovanstående fixat.
Image
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Jönköping - Felanmälan

Post by Wallen »

Blabert wrote:Ovanstående fixat.
Tackar för detta :)
Husboken kan dock fixas en gång till i den del som är ned till höger. Det går en liten väg in till parkeringen där utmed huset därav min fina blå markering på kartan i felanmälan. Inte hela världen men det var ju lite därför jag felanmälde zonen...
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Jönköping - Felanmälan

Post by Blabert »

Wallen wrote:
Blabert wrote:Ovanstående fixat.
Tackar för detta :)
Husboken kan dock fixas en gång till i den del som är ned till höger. Det går en liten väg in till parkeringen där utmed huset därav min fina blå markering på kartan i felanmälan. Inte hela världen men det var ju lite därför jag felanmälde zonen...
Jag är slarvigare än dina blåa markeringar! :-O
Image
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Jönköping - Felanmälan

Post by Wallen »

Blabert wrote:
Wallen wrote:
Blabert wrote:Ovanstående fixat.
Tackar för detta :)
Husboken kan dock fixas en gång till i den del som är ned till höger. Det går en liten väg in till parkeringen där utmed huset därav min fina blå markering på kartan i felanmälan. Inte hela världen men det var ju lite därför jag felanmälde zonen...
Jag är slarvigare än dina blåa markeringar! :-O
Tack så mycket, nu blev det bättre. Men du är inte i närheten av precisionen för min konst.... mina svepande drag är mycket sämre än dina zonlinjer. :)
Locked

Return to “Jönköping”