Zonläggarens tråd

Moderator: Zonemakers

User avatar
Kingslayer
Zonemaker
Posts: 879
Joined: 22 Aug 2012 21:13
Country: Sweden
Location: Åstorp

Re: Zonläggarens tråd

Post by Kingslayer »

Självklart ;)
Vindicator
Posts: 95
Joined: 08 Feb 2013 16:02
Country: Sweden

Re: Zonläggarens tråd

Post by Vindicator »

Väkommen som ny zonmakare. Tranås är också ganska eftersatt när det gäller zoner (tycker jag i alla fall själv, men jag är förstås inte helt opartisk).
Vi har bra aktivitet jämfört med andra städer som har fler zoner (jämför t.ex. med Mjölby 3 mil norrut), och det har bara blivit några enstaka nya zoner här sedan ett och ett halvt år tillbaka. Framförallt inne i centrum där det är som mest aktivitet, så skulle det vara trevligt med ytterligare ett par stycken.

Även i Östanåparken skulle fler zoner passa bra, då kommunen har byggt nya promenadvägar där under våren. Det öppna fältet i mitten av parken (gammalt förslag finns i appen), den nybyggda promenadvägen en bit sydost om zonen Östanåparken (jag lade förslag där den går intill ån för två månader sedan) samt den helt nybyggda promenadbron som går över ån där Råsvägen slutar (invigs nästa vecka) är t.ex. några förslag. Ännu fler förslag, med bilder, finns i Tranåsdiskussionstråden.
User avatar
Kingslayer
Zonemaker
Posts: 879
Joined: 22 Aug 2012 21:13
Country: Sweden
Location: Åstorp

Re: Zonläggarens tråd

Post by Kingslayer »

Ska titta när vädret blir sämre ;)
User avatar
Kingslayer
Zonemaker
Posts: 879
Joined: 22 Aug 2012 21:13
Country: Sweden
Location: Åstorp

Re: Zonläggarens tråd

Post by Kingslayer »

Hej och hallå,

Nu har jag preppat med nya zoner som alla utom en trillar in under veckan. Jag tror jag har bränt hela kvoten (det vet jag säkert först nästa vecka). Tyckte det var bättre ni fick zonerna innan semestrar och sommarlov så ni har lite att leka med. Själv har jag semester i Juli och under den samt under fotbolls-EM och OS blir det inget turfrelaterat vid datorn, så det var egentligen bara nu jag hade tid anyway.

(Och ja, Tubkarlens utsiktszon kommer när han minst anar det och när han har minst tid att ta den ;)).

Lev väl och turfa hårt, gör livet besvärligt för nästa ZM :D
User avatar
Toubkal
Posts: 275
Joined: 18 Aug 2012 13:19
Country: Sweden
Location: Stonemason

Re: Zonläggarens tråd

Post by Toubkal »

TOUBKAL var namnet, inget annat om jag får be. ;)
Låter lovande. Tid för turf dyker upp när man minst anar det så det ska nog lösa sig. :) EM i foppoll är ändå inget för mig.
User avatar
Kingslayer
Zonemaker
Posts: 879
Joined: 22 Aug 2012 21:13
Country: Sweden
Location: Åstorp

Re: Zonläggarens tråd

Post by Kingslayer »

:D
Nikki68
Posts: 4
Joined: 24 Jan 2016 21:12
Country: Sweden

Re: Zonläggarens tråd

Post by Nikki68 »

Hej Kingslayer

Hoppas du inte har bränt hela kvoten. Vi i Anderstorp-Gislaved skulle behöva några ifyllnad zoner. Du hittar förslag på karta i vår tråd och så vitt jag vet flera av oss önskar zoner genom appen. Bara för din info. Igår cyklade jag 48km och tog 56 zoner. Det blir i snitt 857.1m mellan zonerna. Lite för långt tycker jag :-) 5 av 10, 10 av 20, 17 av 30 mest tagna zonerna i länet denna runda ligger Anderstorp. Det borde motivera fler zoner vi har idag.
User avatar
Kingslayer
Zonemaker
Posts: 879
Joined: 22 Aug 2012 21:13
Country: Sweden
Location: Åstorp

Re: Zonläggarens tråd

Post by Kingslayer »

Hej, kvoten är uppnådd och tyvärr lite överskriden. Av flera olika skäl valde jag att lägga alltihopa i början på min period. Nu får ni vänta på nästa ZM och kvot som kommer i månadsskiftet augusti/september.
Jesa
Posts: 1
Joined: 11 Nov 2018 17:33
Country: Sweden

Re: Zonläggarens tråd

Post by Jesa »

Hej har en zon i Bottnaryd som skulle behöva flyttas eller tas bort. (Helst flyttas. Vi vill ha fler)

Pingstkyrkan- den gräsplätten tillhör skolans verksamhet nu och är nu inhängnad.
wsnurr
Zonemaker
Posts: 121
Joined: 31 Jan 2013 19:25
Country: Sweden

Re: Zonläggarens tråd

Post by wsnurr »

Jesa wrote: 11 Nov 2018 17:41 Hej har en zon i Bottnaryd som skulle behöva flyttas eller tas bort. (Helst flyttas. Vi vill ha fler)

Pingstkyrkan- den gräsplätten tillhör skolans verksamhet nu och är nu inhängnad.
Hej!

Alla förändringar ska ske genom att rapportera här: https://issues.turfgame.com
Det går bra att skriva på svenska.
Post Reply

Return to “Jönköping”