Zonmakare September - December 2016

Moderator: Zonemakers

Post Reply
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 905
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Zonmakare September - December 2016

Post by Dacop »

Som ni möjligvis har hört eller läst så är det dags att testa på någonting nytt när det gäller zonmakaransvaret för vår region. Enkelt uttryckt så tar vi ner det ett steg till, zonfördelningen gäller på kommunbasis istället för län, detsamma gäller med zonmakaransvaret.

Detta innebär att jag får möjligheten att lägga zoner i "min" region, men inte hemkommunen eller angränsande kommuner. Antalet zoner som kommer att läggas ut är redan förbestämt men placering och tidpunkt för släpp styr jag över. Förhoppningsvis kommer detta bidra till högre kvalitet på zonerna överlag.

Mitt ansvar (i Jkpg län) sträcker sig till Eksjö, Gislaved, Gnosjö, Jönköping, Mullsjö samt Tranås Kommun.

Utöver detta så har vi ett flertal andra zonmakare som har ansvar för resterande kommuner samt en zonmakare som har ansvar för issues i hela regionen. Dessa får som vanligt presentera sig själva om de så önskar.
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2292
Rank 56: Turf Angel
User avatar
Kingslayer
Zonemaker
Posts: 879
Joined: 22 Aug 2012 21:13
Country: Sweden
Location: Åstorp

Re: Zonmakare September - December 2016

Post by Kingslayer »

Och jag har Nässjö och Vetlanda :)

Kom ihåg att skriva kommunens namn i titeln när ni skapar nya trådar.
Nikki68
Posts: 4
Joined: 24 Jan 2016 21:12
Country: Sweden

Re: Zonmakare September - December 2016

Post by Nikki68 »

Hej Dacop.
Det glädjer mig att ha dig som zonläggare :-) - Vi i Anderstorp-Gislaved har en ganska bra karta med förslag på nya zoner. Hoppas att vi kan få några.
https://www.google.com/maps/d/u/0/viewe ... lPKmYJvn0E
Post Reply

Return to “Jönköping”