Västervik

Moderator: Zonemakers

Post Reply
Frodovic

Västervik

Post by Frodovic »

Skulle gärna se några fler zoner i Västervik, t ex Lysingsbadets camping, utanför Ljungheden motorstadion, Karstorps idrottsområde, hamnen, Gränsö slott m.m ;)
TBIT
Issue Manager
Posts: 944
Joined: 03 Apr 2012 18:39
Country: Sweden
Contact:

Re: Västervik

Post by TBIT »

Vettiga platser! Har du lagt in några förslag via appen? Gör det och be dina kompisar att också göra det!

Mer info här: http://turf.blekinge.it/2012/04/24/vad- ... nya-zoner/
Besök gärna min blogg: turf.blekinge.it
Frodovic
Posts: 31
Joined: 07 May 2012 12:40
Country: Sweden

Re: Västervik

Post by Frodovic »

Tack! Har letat efter den funktionen ;)
Har föreslagit tre nya platser...
TBIT
Issue Manager
Posts: 944
Joined: 03 Apr 2012 18:39
Country: Sweden
Contact:

Re: Västervik

Post by TBIT »

Frodovic wrote:Tack! Har letat efter den funktionen ;)
Har föreslagit tre nya platser...
Bra! Sedan gäller det att du och dina vänner kontinuerligt tävlar om de zoner som finns. För att det ska bli fler zoner i ett område så måste det vara bra beläggning på de befintliga zonerna.
Besök gärna min blogg: turf.blekinge.it
Frodovic
Posts: 31
Joined: 07 May 2012 12:40
Country: Sweden

Re: Västervik

Post by Frodovic »

Vad är bra beläggning? Det är mer kamp om zonerna nu jämfört med tidigare i våras.
Men visst, jag var nyligen i Nyköping och där var det riktigt bra fart på Turfandet... :D
Guest

Re: Västervik

Post by Guest »

Har nyligen hittat igen Turf och börjar komma igång mer och mer. Har även lagt en del zonförslag. Kriget får väl anses startat på allvar även i Västevik:)
Crimper
Posts: 4
Joined: 14 Jul 2012 13:50
Country: Sweden

Re: Västervik

Post by Crimper »

Var då jag som sa ovanstående...
Frodovic
Posts: 31
Joined: 07 May 2012 12:40
Country: Sweden

Re: Västervik

Post by Frodovic »

Guest wrote:Har nyligen hittat igen Turf och börjar komma igång mer och mer. Har även lagt en del zonförslag. Kriget får väl anses startat på allvar även i Västevik:)
Kul! Då är vi några tappra Turfare här ;)
Crimper
Posts: 4
Joined: 14 Jul 2012 13:50
Country: Sweden

Re: Västervik

Post by Crimper »

Jag ser ett par nya namn i området. Tidigare verkade du vara ensam på banan:) Någon koll på hur många som är aktiva i Västervik?
Crimper
Posts: 4
Joined: 14 Jul 2012 13:50
Country: Sweden

Re: Västervik

Post by Crimper »

Jag har lagt en del förslag på zoner men ingen har ännu dykt upp. De jag föreslagit är Engelska parken på Gränsö, St Nikolai kapell på Piperskärr, lusthuset på Gertrudsvik, VO-torpet vid Karstorp samt utsiktsberget på Lysingsbadet. Skulle vara trevligt om några av dessa blev aktiva, då det ger mer spridning till de som redan finns.
Post Reply

Return to “Kalmar”