Justera 2 zoner i Smedby!

Moderator: Zonemakers

sune
Posts: 21
Joined: 19 Aug 2012 09:17
Country: Sweden

Re: Justera 2 zoner i Smedby!

Post by sune »

Roligt att någon är och tycker som jag. Har själv aldrig fattat varför man ska behöva kliva av cykeln!
Något annat som måste rätas till är väl dessa blocktider ! I vissa städer är det i stort sett omöjligt att turfa "normalt", alltså att man "kör sin vanliga runda" utan man får LETA zoner som inte är blockade och cykla kors o tvärs som en dåre och svära hela tiden.
På väg att bli så i Kalmar oxå.
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Justera 2 zoner i Smedby!

Post by StarDust »

Tanken är ju att man ska spela taktiskt och att det inte ska vara ett menlöst cyklande utan att man ska kika lite i mobilen. Detta ger mer dynamik till spelet och det blir inte samma trista runda varje gång.
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Justera 2 zoner i Smedby!

Post by SunYour »

Sune, är du nöjd med justeringen av GameSetSune?

Skickat från min GT-I9195 via Tapatalk
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
sune
Posts: 21
Joined: 19 Aug 2012 09:17
Country: Sweden

Re: Justera 2 zoner i Smedby!

Post by sune »

Jajjamennsan! Funkar bra.
sune
Posts: 21
Joined: 19 Aug 2012 09:17
Country: Sweden

Re: Justera 2 zoner i Smedby!

Post by sune »

Nu tycker jag inte att cyklingen är meningslös utan en förutsättning för att spela Turf i mobilen.
Taktiskt Turfande är förmodligen att blocka så mycket man bara orkar och det passar inte mig, så där håller jag inte med. Det är bara muppar som håller på så. Ska man ha en chans att ta medalj så vill man ju ta så många zoner det finns och INTE bli blockad. Börjar det bli på det viset så är det ju bättre att lämna mobilen hemma och bara cykla en sväng för motionens skull.
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Justera 2 zoner i Smedby!

Post by StarDust »

Låter som ett friskt alternativ!

Sent from my GT-I9295
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
sune
Posts: 21
Joined: 19 Aug 2012 09:17
Country: Sweden

Re: Justera 2 zoner i Smedby!

Post by sune »

Herre gud!
Post Reply

Return to “Kalmar”