[Förslag]

Förslagsdiskussioner

Moderators: TBIT, Stonecape

Post Reply
Sleepwalker

[Förslag]

Post by Sleepwalker »

Jag skulle verkligen vilja ha en friendslistfunktion där man även ser sina vänners poäng vilket skulle underlätta själva tävlandet :) Finns det något sätt att söka efter andra användare idag?

En annan sak jag efterfrågar är ytterliggande "spots" utanför en tätort. Lite mer svåråtkomliga områden i skog och mark el. liknande som gärna ger mer poäng och utdelning.
User avatar
Kajowi
Posts: 221
Joined: 19 Jul 2011 12:48
Country: Sweden
Location: Karlstad
Contact:

Re: [Förslag]

Post by Kajowi »

Sleepwalker wrote: En annan sak jag efterfrågar är ytterliggande "spots" utanför en tätort. Lite mer svåråtkomliga områden i skog och mark el. liknande som gärna ger mer poäng och utdelning.
+1

Om man bestiger Kebnekaise tycker jag att det ska ge mångfaldigt en övergiven vattenzon!
Passiv aktiv Turfare - Karlstad - Xperia Z3 Compact
Galaxy S - Xperia acro S
Image
User avatar
Zontjuven
Posts: 852
Joined: 03 Nov 2011 02:45
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: [Förslag]

Post by Zontjuven »

Sleepwalker wrote:Jag skulle verkligen vilja ha en friendslistfunktion där man även ser sina vänners poäng vilket skulle underlätta själva tävlandet :) Finns det något sätt att söka efter andra användare idag?

En annan sak jag efterfrågar är ytterliggande "spots" utanför en tätort. Lite mer svåråtkomliga områden i skog och mark el. liknande som gärna ger mer poäng och utdelning.
Friendlist gillar jag.

Angående svåråtkomliga spots brukar det finnas lite här och där, "belöningen" blir att du får ha den ifred hela omgången, dvs poäng per timme.
Men absolut fler zoner, kan inte finnas för många...
Det finns en förslagsfunktion för nya zoner i appen, gå in under help, suggest zones. Där kan man föreslå tre nya zoner per omgång.

Fixa din rubrik typ [Förslag] Friendlist ;)
Fd världsmästare i TURF
User avatar
Drassen
Site Admin
Posts: 2425
Joined: 04 Aug 2010 11:46

Re: [Förslag]

Post by Drassen »

friendlist är en bra idé och även om vi inte kan implementera det på momangen så är det något som definitivt ligger och gnager:)
//Turf-dev
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: [Förslag]

Post by Arias »

Friendlist är helt klart en bra ide, det har varit uppe förut (men kunde inte hitta den tråden).
Image
Sleepwalker
Posts: 32
Joined: 20 Mar 2012 15:41
Country: Sweden

Re: [Förslag]

Post by Sleepwalker »

Jag hade inte reggat mig tydligen när jag skrev det här så kunde inte editera "Subject". Klantighet av mig att missa att skriva vad förslaget gick ut på :/
Sleepwalker
Posts: 32
Joined: 20 Mar 2012 15:41
Country: Sweden

Re: [Förslag] Friendslist

Post by Sleepwalker »

Det lät som att en friendslist inne i klienten har legat på to-do listen att implementera tidigare. Hur ser status ut på det?
Post Reply

Return to “Förslag”