Regionstillhörighet

Förslagsdiskussioner

Moderators: TBIT, Stonecape

Dacop
Zonemaker
Country: Sweden

Re: Regionstillhörighet

Postby Dacop » 29 Jul 2013, 16:15

På warded går det att se under pågående runda, statistik över specifika regioner.

Tex går det att se att Jojje tog 5 zoner i Gävleborg igår och fick 862 poäng. Går även att se att han tog 2 zoner i Västernorrland och fick 293 poäng. (där det står global ändrar ni alltså region). Så under den sidan räknas bara poäng från den regionen. Jag tror det hjälper lite. :)
Får inte fram den statistiken SaLa... Går in på regions, väljer Jämtland och får då en lista på zonerna.
Jag skulle vilja veta hur många fler poäng jag måste ta för att trilla tillbaka till Gotlands-listan/regionen.

Någon som vet ett smidigt sätt för att se detta?

Ps. Vet att detta är en gammal tråd, men hittade ingen bättre...
Du ska gå på "Round history" och sedan välja region för att se hur många du tagit där. Du hade vid senaste uppdateringen 304 tagna zoner på Gotland och 463 i Jämtland denna omgång.
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2142
Rank 55: Holy Turfer

GuteLappen

Re: Sv: Regionstillhörighet

Postby GuteLappen » 29 Jul 2013, 18:32

På warded går det att se under pågående runda, statistik över specifika regioner.

Tex går det att se att Jojje tog 5 zoner i Gävleborg igår och fick 862 poäng. Går även att se att han tog 2 zoner i Västernorrland och fick 293 poäng. (där det står global ändrar ni alltså region). Så under den sidan räknas bara poäng från den regionen. Jag tror det hjälper lite. :)
Får inte fram den statistiken SaLa... Går in på regions, väljer Jämtland och får då en lista på zonerna.
Jag skulle vilja veta hur många fler poäng jag måste ta för att trilla tillbaka till Gotlands-listan/regionen.

Någon som vet ett smidigt sätt för att se detta?

Ps. Vet att detta är en gammal tråd, men hittade ingen bättre...
Du ska gå på "Round history" och sedan välja region för att se hur många du tagit där. Du hade vid senaste uppdateringen 304 tagna zoner på Gotland och 463 i Jämtland denna omgång.
Great!!!
Tackar, den visar ju exakt vad jag vill veta :-D

Visst är det antal takeovers som räknas? (inte poängen med pph-poäng + TO-poäng)

Skickat från min GT-I9305N via Tapatalk 2

Blabert
Zonemaker

Re: Sv: Regionstillhörighet

Postby Blabert » 29 Jul 2013, 18:52

Antal takeovers, japp.

Tapatalked from my Xperia Z
Image

Return to “Förslag”