Medaljer - Förslagstråden (old)

Förslagsdiskussioner

Moderators: TBIT, Stonecape

hazzard
Posts: 372
Joined: 13 Mar 2015 10:45
Country: Sweden

Re: Medaljer - Förslagstråden

Post by hazzard »

Den här tråden kan egentligen fortsätta i all evighet, bara inse vi kommer nog inte se dom flesta medaljer alls bli införda det blir rätt svårt få inblick i alla förslag så jag tycker denna tråd borde låsas tills vidare.
Vintentina
Posts: 192
Joined: 09 May 2014 18:18
Country: Sweden

Re: Medaljer - Förslagstråden

Post by Vintentina »

Nu hade du nog lite otur när du tänkte.
Det är ju en förslagstråd. Flera förslag har blivit implementerade. Vissa är omöjliga eller idiotiska, eller bara inte bra. Men meningen är ju att spelets skapare ska få idéer.

Däremot skulle tråden kanske må bra av att rensas från skräp, som tex ditt och mitt inlägg, diskussioner om medaljer som blivit verklighet etc.
hazzard
Posts: 372
Joined: 13 Mar 2015 10:45
Country: Sweden

Re: Medaljer - Förslagstråden

Post by hazzard »

Anna H wrote:Nu hade du nog lite otur när du tänkte.
Det är ju en förslagstråd. Flera förslag har blivit implementerade. Vissa är omöjliga eller idiotiska, eller bara inte bra. Men meningen är ju att spelets skapare ska få idéer.

Däremot skulle tråden kanske må bra av att rensas från skräp, som tex ditt och mitt inlägg, diskussioner om medaljer som blivit verklighet etc.
spelets skapare kanske skulle själva kommentera vilka medaljer som ev lär komma och vilka som helt faller bort isf för att underlätta, ser inte vitsen att yra om medaljer när det finns medaljförslag för dom kommande 10 åren som dom kan ha som underlag när det ska skapas nya medaljer då ifall man bara tittar på första sidan, men det är väl ett skräp inlägg va...
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Medaljer - Förslagstråden

Post by Maqqan »

Spelets skapare kommer inte att avslöja vilka medaljer som kommer i förväg. Vi kan ta den senaste medaljen Ghost minute som exempel, ingen av oss i crew hade en aning om att den skulle komma och spekulerade i om det var ett skämt, endast spelets två grundare kände till det.

Tapatalking with Sony Z2
hazzard
Posts: 372
Joined: 13 Mar 2015 10:45
Country: Sweden

Re: Medaljer - Förslagstråden

Post by hazzard »

Maqqan wrote:Spelets skapare kommer inte att avslöja vilka medaljer som kommer i förväg. Vi kan ta den senaste medaljen Ghost minute som exempel, ingen av oss i crew hade en aning om att den skulle komma och spekulerade i om det var ett skämt, endast spelets två grundare kände till det.

Tapatalking with Sony Z2
Ja då förstår jag verkligen inte syftet med denna tråd, får man ingen feedback på medaljförslag så känns det rätt konstigt att man ska föreslå medaljer här när allt som bestäms bakom kulisserna får vi ändå inte ta del av. Det enda jag undrar är används ens denna tråd som underlag när det görs nya medaljer ?
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 905
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Medaljer - Förslagstråden

Post by Dacop »

hazzard wrote:
Maqqan wrote:Spelets skapare kommer inte att avslöja vilka medaljer som kommer i förväg. Vi kan ta den senaste medaljen Ghost minute som exempel, ingen av oss i crew hade en aning om att den skulle komma och spekulerade i om det var ett skämt, endast spelets två grundare kände till det.

Tapatalking with Sony Z2
Ja då förstår jag verkligen inte syftet med denna tråd, får man ingen feedback på medaljförslag så känns det rätt konstigt att man ska föreslå medaljer här när allt som bestäms bakom kulisserna får vi ändå inte ta del av. Det enda jag undrar är används ens denna tråd som underlag när det görs nya medaljer ?
Ja, det gör den uppenbarligen. Kolla förstasidan. Det finns fler förslag som är införda efter att det inlägget uppdaterades senast. Där, om något, är nåt för 'communityn' att ta tag i, att sammanställa förslagen.
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2292
Rank 56: Turf Angel
hazzard
Posts: 372
Joined: 13 Mar 2015 10:45
Country: Sweden

Re: Medaljer - Förslagstråden

Post by hazzard »

Fast när kom senast en medalj in efter ett förslag här? första sidan borde uppdateras och rensas men erikd verkar inte aktiv längre här ? midnight ninja var inte nåt som föreslogs här så det är darför jag undrar ifall dom kanske har slutat att titta här när det ska göras nya och då borde denna tråd låsas.
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: Medaljer - Förslagstråden

Post by Maqqan »

hazzard wrote:"[...] jag undrar ifall dom kanske har slutat att titta här när det ska göras nya [...]"
Nej det har de inte.
User avatar
Snusmumriken
Posts: 290
Joined: 20 Aug 2012 20:38
Country: Sweden
Location: Linköping

Re: Medaljer - Förslagstråden

Post by Snusmumriken »

Vore kul om regions- och countrymedaljerna kunde utökas till att bli guld-, silver- och bronsmedaljer precis som för den vanliga "världslistan". Borde kunna öka konkurrensen i de olika regionerna lite mer än idag och då får också fler belöning för utfört arbete :-)
User avatar
LeiLar
Posts: 935
Joined: 26 Jan 2013 01:09
Country: Sweden
Location: Umeå

Re: Medaljer - Förslagstråden

Post by LeiLar »

Snusmumriken wrote:Vore kul om regions- och countrymedaljerna kunde utökas till att bli guld-, silver- och bronsmedaljer precis som för den vanliga "världslistan". Borde kunna öka konkurrensen i de olika regionerna lite mer än idag och då får också fler belöning för utfört arbete :-)
+3
Turf member since: 2013-01-26 00:37:51
Locked

Return to “Förslag”