Förslagsfunktionen

Förslagsdiskussioner

Moderators: TBIT, Stonecape

Post Reply
User avatar
KPD
Posts: 72
Joined: 14 Jan 2013 13:37
Country: Sweden
Location: Lund
Contact:

Förslagsfunktionen

Post by KPD »

I appen finns en möjlighet att lägga förslag till nya zoner, men dessa föslag tycks nära nog hamna i ett svart hål. I stället rekommenderas man att lägga zonförslag i forumet, där man kan skriva mer och visa bilder. Därför skulle jag vilja föreslå en förändring av förslagsfunktionen.

Förslag bör kunna läggas som nu. Ibland upptäcker man en lämplig plats, när man befinner sig där, och då är det praktiskt att kunna rita in zonförslaget direkt. Den som lagt förslaget skulle då få ett mejl med en länk alternativt få en länk på turfgame.com, där man kunde skriva förklarande text och bifoga eventuella bilder. Först efter denna komplettering skulle zonförslaget vara lagt.

Det färdiga förslaget skulle sändas direkt till respektive zonutläggare eller samlas kommunvis på det sätt som är mest praktiskt för zonutläggarna. På turfgame.com skulle det kunna finnas en förslagskarta, där man skulle kunna se de zonförslag som lagts via appen. Eventuellt skulle det vara möjligt för alla inloggade att kunna klicka på dem och själva kommentera dem.

När jag föreslår detta, medger jag, att jag inte är datorkunnig. Jag ser endast en i mitt tycke praktisk funktion, men jag kan inte bedöma om det vore realistiskt att genomföra den.
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
User avatar
KungMelker
Posts: 25
Joined: 12 Jan 2015 21:54
Country: Sweden
Contact:

Re: Förslagsfunktionen

Post by KungMelker »

Tycker att det låter som ett riktigt bra förslag som kommer förbättra hela zonförslags biten massor. [emoji2]

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

Kungens valspråk: -"Friskt Turfat hälften vunnet."
Post Reply

Return to “Förslag”