Mätare och medaljer

Förslagsdiskussioner

Moderators: TBIT, Stonecape

Post Reply
Offender
Posts: 84
Joined: 01 Apr 2012 16:53
Country: Sweden

Mätare och medaljer

Post by Offender »

Upplever ibland det lite svårt att tima tiden då man ska assistera då man inte ser hur långt den andra har hunnit i sitt zontagande, en liten "zonmätare" hade suttit fint. Har för mig att de fanns back in the day..

Sedan undrar jag om det kommer någon rewisit medalj på mer än 50 framöver. Det vore kul.

Snabbläste igenom medaljförslag och måste däga stt jag blev imponerad av kreativiteten. Hoppas fler medaljer kommer, utveckling håller intresset uppe.

Mitt medaljföeslag lyder:

Gps Hero. Ex antal zoner tagna med gps på
Gps lord. Etc
Gps master etc
Gps god. Etc
Etc etc

Om ingen medalj så önskas mer fördelar för alla som har gps på. Turf blir så mycket roligare med fler gps på användare.

Tex om du har gps på mellan zoner får man 10 poäng mer för zonerna, stänger man av mellan får man inget extra. Kanske en liten morot för poängtörstande turfare. Tack för mig.
User avatar
Maqqan
Zonemaker
Posts: 1496
Joined: 30 Jun 2013 19:52
Country: Sweden
Location: Lusasken
Contact:

Re: RE: Mätare och medaljer

Post by Maqqan »


Offender wrote:Upplever ibland det lite svårt att tima tiden då man ska assistera då man inte ser hur långt den andra har hunnit i sitt zontagande, en liten "zonmätare" hade suttit fint. Har för mig att de fanns back in the day..

Sedan undrar jag om det kommer någon rewisit medalj på mer än 50 framöver. Det vore kul.

Snabbläste igenom medaljförslag och måste däga stt jag blev imponerad av kreativiteten. Hoppas fler medaljer kommer, utveckling håller intresset uppe.

Mitt medaljföeslag lyder:

Gps Hero. Ex antal zoner tagna med gps på
Gps lord. Etc
Gps master etc
Gps god. Etc
Etc etc

Om ingen medalj så önskas mer fördelar för alla som har gps på. Turf blir så mycket roligare med fler gps på användare.

Tex om du har gps på mellan zoner får man 10 poäng mer för zonerna, stänger man av mellan får man inget extra. Kanske en liten morot för poängtörstande turfare. Tack för mig.

Jag minns också den mätaren, undrar varför den försvann.

Utvecklarna har aldrig gillat revisits, de vill främja aktivitet och få folk att sprida ordet så en längre serie är tveksamt.

Angående gps-önskemålet förstår jag önskemålet och vet att många är på sin sida men det finns de som tycker annorlunda. Har tex funnits förslag på att man skulle ta bort gubben helt pga förföljelse som pågått. Så det tror jag ännu mindre på.

Tapatalking with my Samsung S7

User avatar
Velocipedryttaren
Posts: 647
Joined: 22 May 2012 11:27
Country: Sweden
Location: Västerås

Re: Mätare och medaljer

Post by Velocipedryttaren »

Termometern på gubbarna försvann med googels nya kartor och hur dom hanteras, fanns ingen bra lösning då men det kanske kommer i framtiden. Vem vet.
Post Reply

Return to “Förslag”