Kronoberg - Felanmälan

Moderator: Zonemakers

AceIsAngry79
Posts: 112
Joined: 11 May 2012 07:50
Country: Sweden

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by AceIsAngry79 »

Kanon Tomtebloss.

Nu kan man nog ta den oavsett om de kommer en brygga eller ej. :-)
Image
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by tomtebloss »

Jupp. Förhoppningsvis är den relativt lätt att ta, men ändå får man svänga av cykelbanan lite och stanna upp och se en skymt av sjön.
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by tretton »

Jag trodde att jag redan hade felanmält..., men det verkar ha försvunnit...

Vi kör igen (förkortat):
Zonen [zone]Spånad[/zone] behöver flyttas då det håller på att gräva upp hela skogen, av anledningen vattenledningar. Föreslagen flytt till den lilla gräsytan som syns sydost om zonen.

Sen en fråga, varför ligger inte [zone]Fagrabäck[/zone] på cyelvägen? Det känns väldigt onödigt att behöva kliva av cykeln och ut i terrängen.

(Som sagt, förkortat, orkade inte skriva om allt igen)
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by tomtebloss »

Vet inte om du menade den placeringen jag la den på. Antagligen inte? Värsta mullezonen nu. Fagrabäck låg så för att jag skulle kolla om ni felanmäler och uppmärksammar när ni är ute och turfar. Närå, ingen aning faktiskt. Är det en gammal zon? Annars har det nog blivit lite galet när vi la ut den. Vi brukar lägga över cykelbanor/stigar när vi ser sådana.
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by tretton »

tomtebloss wrote:Vet inte om du menade den placeringen jag la den på. Antagligen inte? Värsta mullezonen nu. Fagrabäck låg så för att jag skulle kolla om ni felanmäler och uppmärksammar när ni är ute och turfar. Närå, ingen aning faktiskt. Är det en gammal zon? Annars har det nog blivit lite galet när vi la ut den. Vi brukar lägga över cykelbanor/stigar när vi ser sådana.
Är Spånad flyttad? Eller är det jag som har ett dåligt zonminne? Där kan den i alla fall inte va. Fagrabäck är gammal, men nu funkar den mycket bättre :)
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by tomtebloss »

Jag trodde den inte blev flyttad då jag glömde trycka "uppdatera" innan jag ändrade den andra zonen. Så jag sökte upp den igen men den var flyttad. Men tydligen så var den inte det. Men nu borde den vara det...
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by tretton »

tomtebloss wrote:Jag trodde den inte blev flyttad då jag glömde trycka "uppdatera" innan jag ändrade den andra zonen. Så jag sökte upp den igen men den var flyttad. Men tydligen så var den inte det. Men nu borde den vara det...
Upps, där blev det inte så bra... Jag gör som vanligt, skriver utan att tänka. :( Vad jag menade var sydVÄST om zonens placering... inte öst. Där den är nu lär den ju inte bli tagen många gånger, visst hade det varit riktigt kul med fler mullezoner i Växjö, men, jag tycker inte att en ordinarie zon ska flyttas ut. Så flytta gärna zonen till gräsytan (med förlängning mot trottoaren) sydVÄST om den gamla zonens placering.

Och förlåt för felskrivningen innan :oops:
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by tomtebloss »

Det var det jag trodde. Men så kan det bli ibland. Ligger den inte bra nu kan vi flytta den brevid tornet/cisternen.
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by tretton »

tomtebloss wrote:Det var det jag trodde. Men så kan det bli ibland. Ligger den inte bra nu kan vi flytta den brevid tornet/cisternen.
Det ser jättebra ut, tusen tack!
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Kronoberg - Felanmälan

Post by tretton »

Hej!

Har tagit zonen [zone]gemlagömma[/zone] ett antal gånger och säger likadant varje gång, ALDRIG mer. Det är kort å gott en zon mitt in i en himla massa sly utan någon direkt anledning...har tänkt att det får väl vara som det är ett antal gånger men när jag senast drog med mig ett halvt getingbo och i total panik fick springa som en total dåre genom hela skogen för att inte bli stucken var det över min gräns iaf, jag är ifs inte överalergisk mot getingar men det finns ju folk som är, jag skulle därför önska att den åtminstone flyttas lite söder ut, så vida inte någon zonmakare kan komma med ett hållande argument till att ha kvar den, bilder och filmer kan komma om så behövs, en idé är ju att den placeras närmre mickies. //Fidde
Ovan citat är från Fidde som bad mig felanmäla. Jag kan inte säga annat än den enda gången jag tog zonen (för övrigt var jag först!!) var det vinter och en himla massa snö, hade hela familjen som satt i bilen för att köra iväg, fick pappa att stanna genom att säga att zonen är precis här, det var iofs va jag trodde då, så ingen riktig lögn, bara et att det är inget annat än ett djävla jobb att komma till zonen, visst kan det va kul en kanske inte i en ort där det bara finns två andra zoner. Gör gärna en bedömning så vi får se vad ni tycker.
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
Locked

Return to “Kronoberg”