Ljungby

Moderator: Zonemakers

Post Reply
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 905
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Ljungby

Post by Dacop »

Ljungby har tydligen fått en fjärde zon. Mycket trevligt om än något oväntat. Skall provturfas inom en inte allt för lång framtid.
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2292
Rank 56: Turf Angel
snowdrum
Posts: 4
Joined: 28 Apr 2013 13:28
Country: Sweden

Ljungby GameOn LAN

Post by snowdrum »

Hej!

Jag ska vara med på GameOn LAN i Ljungby. Jag har fått lov av GameOn LAN att sätta upp någon affisch på LANet. Förra året var det 211 deltagare.

Det kanske skulle gå att få igång turfandet i Ljungby lite om man kunde ha lite zoner i närheten av LANet för att folk ska kunna testa.

Det här är kartan:
https://maps.google.se/maps?q=Sunnerboh ... 15&iwloc=A

Jag har markerat på bilden var ingången till LANet är. Jag menar inte att man måste ha en zon precis där, men det hade varit bra om det kunde finnas en i närheten.

MVH Snowdrum och Eli
Attachments
GameOnLANingång.JPG
GameOnLANingång.JPG (35.85 KiB) Viewed 5573 times
snowdrum
Posts: 4
Joined: 28 Apr 2013 13:28
Country: Sweden

Re: Ljungby

Post by snowdrum »

GameOnLAN börjar på torsdag alltså 9 - 12 maj

MVH Snowdrum och Eli
Eli
Posts: 5
Joined: 28 Apr 2013 14:41
Country: Sweden

Re: Ljungby

Post by Eli »

Tack för alla fina nya zoner i Ljungby, hoppas att det blir många från GameOnLAN som provar på nu.
MVH
Snowdrum och Eli
weed65
Posts: 31
Joined: 31 Aug 2012 10:46
Country: Sweden

Re: Ljungby

Post by weed65 »

Igår var jag och plockade alla Zoner i Ljungby, jag körde på min MTB.
Många fina zoner, speciellt alla som låg på eller i närheten av broarna över Lagan
Utom http://turfgame.com/map/Ljungriver som låg i ett blöt område ett par meter ner för en slänt
från cykelbana. varför? flytta den till bron i stället! vill man göra mulle zoner måste det finns hur många skogstigar som helst att placera dessa på.
TBIT
Issue Manager
Posts: 944
Joined: 03 Apr 2012 18:39
Country: Sweden
Contact:

Re: Ljungby

Post by TBIT »

weed65 wrote:Igår var jag och plockade alla Zoner i Ljungby, jag körde på min MTB.
Många fina zoner, speciellt alla som låg på eller i närheten av broarna över Lagan
Utom http://turfgame.com/map/Ljungriver som låg i ett blöt område ett par meter ner för en slänt
från cykelbana. varför? flytta den till bron i stället! vill man göra mulle zoner måste det finns hur många skogstigar som helst att placera dessa på.
Det är ju bara att leda ned cykeln några meter i gräset?
Besök gärna min blogg: turf.blekinge.it
weed65
Posts: 31
Joined: 31 Aug 2012 10:46
Country: Sweden

Re: Ljungby

Post by weed65 »

"Det är ju bara att leda ned cykeln några meter i gräset?" hade det varit så lätt så hade jag inte klagat
men 2 meter nivå skillnad på 2 meter(minst). marken var blöt fast det varit rätt torrt senaste tiden. gräset eller vad det nu räknas som 50- 70 cm högt. den zonen hoppar jag över nästa gång jag är i Ljungby
Post Reply

Return to “Kronoberg”