Tingsryd

Moderator: Zonemakers

AceIsAngry79
Posts: 112
Joined: 11 May 2012 07:50
Country: Sweden

Re: Tingsryd

Post by AceIsAngry79 »

Börjes??? Stället som släpper in folk men inte ut. Går inte in där friviligt.

Vet inte var du bor men man får tar sig dit det finns. Jag har ca 7km till tingsryd. O när vi bara hade en zon så körde jag till växjö så mycket jag kunde.

Ska nästa omgång försöka ta unika i Ronneby o Karlskrona.

Gå in i din region och skapa en ny tråd där för din by/stad och hör om det kan finnas möjlighet att få zoner dit.
Image
AceIsAngry79
Posts: 112
Joined: 11 May 2012 07:50
Country: Sweden

Re: Tingsryd

Post by AceIsAngry79 »

Har lagt in zon förslag i appen som jag hoppas ni kan kolla på.

Mvh

Ace
Image
AceIsAngry79
Posts: 112
Joined: 11 May 2012 07:50
Country: Sweden

Re: Tingsryd

Post by AceIsAngry79 »

Någon som kollar zon förlsagen man lagt in i appen?

Mvh

Ace
Image
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Tingsryd

Post by SunYour »

Zonförslag kollas när det finns tid att lägga zoner i kombination med den vanliga zonpolitiken som du borde ha klart för dig vid det här laget ;)
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
Mika
Posts: 3
Joined: 24 Dec 2012 12:27
Country: Sweden

Re: Tingsryd

Post by Mika »

"Julklappen" man skulle få, nya zoner överallt, växjö 2 nya (som förövrigt fick 6 st i mitten eller slutet på förra veckan, alltså mindre än en vecka sen). Alvesta fick med två nya.
Men i tingsryd fick vi inte en enda trots mer aktivitet, hälften av zonerna ha bytt ägare MINST två gånger varje dag.

Riktigt besviken då jag ligger på tredje plats i kronoberg o jag ha nog tagit 10 zoner i växjö, jävligt illa
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Sv: Tingsryd

Post by Blabert »

Mika wrote:"Julklappen" man skulle få, nya zoner överallt, växjö 2 nya (som förövrigt fick 6 st i mitten eller slutet på förra veckan, alltså mindre än en vecka sen). Alvesta fick med två nya.
Men i tingsryd fick vi inte en enda trots mer aktivitet, hälften av zonerna ha bytt ägare MINST två gånger varje dag.

Riktigt besviken då jag ligger på tredje plats i kronoberg o jag ha nog tagit 10 zoner i växjö, jävligt illa
Tomten kom mycket tidigare till Tingsryd, ni har redan fler zoner än vad ni borde ha. För övrigt säger statistiken att era 16z tas ca 13 gånger per dag, vilket inte jag tolkar som någon jätteaktivitet. Hoppas ni överlever ändå.

God jul :-)

P.S. Väldigt många ställen förutom Tingsryd som inte fick någon julklapp idag..

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2
Image
AceIsAngry79
Posts: 112
Joined: 11 May 2012 07:50
Country: Sweden

Re: Tingsryd

Post by AceIsAngry79 »

Det är ju en oerhörd aktivitet i Alvesta, Älmhult Karlshamn som ex.
Image
Mika
Posts: 3
Joined: 24 Dec 2012 12:27
Country: Sweden

Re: Tingsryd

Post by Mika »

När det stod att alla skulle få julklapp borde det kommit en zon på varje ställe där det finns zoner, en i tingsryd, en i växjö, en i gemla, en i alvesta, en i jönköping osv.
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 905
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Tingsryd

Post by Dacop »

Måste säga att jag håller med Mika - julklappar gör sig ändå bäst till folk som spelar aktivt.

För att gå ner och peta i detaljer, Kronobergs sju av tio mest omsatta zoner denna omgången ligger i Tingsryd. Då känns det konstigt att Alvesta får en julklapp där det absolut inte gynnar någon mer än mig själv och LarsAgne, i alla fall denna omgången. Att Växjö får lite nytt säger jag inte så mycket om.
Blabert wrote:Tomten kom mycket tidigare till Tingsryd, ni har redan fler zoner än vad ni borde ha. För övrigt säger statistiken att era 16z tas ca 13 gånger per dag, vilket inte jag tolkar som någon jätteaktivitet. Hoppas ni överlever ändå.

God jul :-)

P.S. Väldigt många ställen förutom Tingsryd som inte fick någon julklapp idag..

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2
Du får ursäkta men i mitt tycke är en julklapp mer av en gåva till någon man uppskattar än något som man ger för att det behövs. I detta specifika fall alltså ett litet tack för att Tingsryd fortfarande lever och rör sig mitt i vintern istället för en påfyllning för att det behövs.
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2292
Rank 56: Turf Angel
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Sv: Tingsryd

Post by Blabert »

Dacop wrote:Måste säga att jag håller med Mika - julklappar gör sig ändå bäst till folk som spelar aktivt.

För att gå ner och peta i detaljer, Kronobergs sju av tio mest omsatta zoner denna omgången ligger i Tingsryd. Då känns det konstigt att Alvesta får en julklapp där det absolut inte gynnar någon mer än mig själv och LarsAgne, i alla fall denna omgången. Att Växjö får lite nytt säger jag inte så mycket om.
Blabert wrote: Du får ursäkta men i mitt tycke är en julklapp mer av en gåva till någon man uppskattar än något som man ger för att det behövs. I detta specifika fall alltså ett litet tack för att Tingsryd fortfarande lever och rör sig mitt i vintern istället för en påfyllning för att det behövs.
Håller med, men som jag skrev innan så visade tomten sin uppskattning i förskott.. Kan ju hända att han visar sin uppskattning i efterskott också, vem vet.. Till skillnad från tomten har dessutom inte vi zonbyggare kunskapen att stoppa tiden, så vi kan inte dela ut klappar till alla på en och samma gång ;-)

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2
Image
Post Reply

Return to “Kronoberg”