Zoner i Växjö

Moderator: Zonemakers

tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Zoner i Växjö

Post by tomtebloss »

Teleborg fick en hel del nu.
weed65
Posts: 31
Joined: 31 Aug 2012 10:46
Country: Sweden

Re: Zoner i Växjö

Post by weed65 »

Kul med nytt, Bugar och bockar!
Jaaa! och mitt förslag Dogbone på Växjö runt :D
dlufr06

Re: Zoner i Växjö

Post by dlufr06 »

Nu har jag fått så jag tiger, tackar och bugar. Kan bli roligt att köra runt på teleborg. Tror även det finns turfare som jublat i sandsbro som fått sina första

:)
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Zoner i Växjö

Post by tomtebloss »

Blev några fler i Sandsbro. Turfstaden Växjö blev genast lite större. Fick in några riktigt bra och många zoner ligger där ni har önskat dessutom.
Kaayra
Posts: 3
Joined: 21 Oct 2013 10:29
Country: Sweden

Re: Zoner i Växjö

Post by Kaayra »

Jag tycker att det borde finnas mer zoner på Teleborg vid det nya området Vikaholm
JohnKraft

Re: Zoner i Växjö

Post by JohnKraft »

Hej hej! är ganska ny på det här med Turf just nu, men jag tänker mig att det hade varit mäktigt med en zon vid radiomasten några minuters cykelväg från Växjö (max 10 min från Högstorp med cykel). Det hade också varit fett om denna zon fick namnet "3G_heaven" eller liknande ^^

Allt gott! //JohnKraft
grackleman

Re: Zoner i Växjö

Post by grackleman »

Kaayra wrote:Jag tycker att det borde finnas mer zoner på Teleborg vid det nya området Vikaholm
Håller jag med om! Finns dessutom mycket läckra cykelvägar i skogarna och speciellt på den sidan av Södra Bergundasjön. Många utsiktspunkter. Till exempel längst ut på Sallhagaudden är det fantastiskt!
Password

Re: Zoner i Växjö

Post by Password »

Tack, syd västra teleborg skulle också vilja ha några fler då det är rätt så tomt.
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Zoner i Växjö

Post by tretton »

Kul att det har kommit till nya turfare i Växjö! Jag tror att vi redan är uppe på en ökning med mer än 100% gällande antal turfare denna månad jämfört med samtliga föregående! Det borde ju kanske resultera i lite fler zoner åt Växjöfolket, eller? Förslagen som lagts känns bra, även slingan ut från GreatPene mot Kronobergs slottsruin (Kronocastle) och vidare ut mot Evedal(camp) borde ha ett par zoner på vägen. En riktigt vacker runda att cykla på. Hoppas att detta håller i sig nu, så vi får lite fart på turfandet igen!
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
User avatar
tretton
Posts: 352
Joined: 19 Dec 2011 16:08
Country: Sweden
Location: Växjö

Re: Zoner i Växjö

Post by tretton »

https://mapsengine.google.com/map/edit? ... ibN2lsGeFY
Och detta är områdena som menas, Ute vid Vikahalm ser det ut som om det vore skog, men det är ett nybyggt område som i alla fall har vägar. Vet att OpenStreetMaps kartor är uppdaterade, så där borde man kunna kolla om området passar för zoner.
Google Nexus 5 - Android 4.4.2 - Växjö - Advanced Turfer (39)
Unique Zones: 359 - Visited Regions 12 - Fastest Eager Weasel: 8.31
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Fler än 50 dagar i rad med minst en session om dagen.
Post Reply

Return to “Kronoberg”