Norrbotten - Felanmälan

Moderator: Zonemakers

User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Norrbotten - Felanmälan

Post by SunYour »

Tack för rapporten. Vill du bli bara ha välförtjänta regioner, så skickar du ett PM till Drassen så fixar han till så det blir rätt.
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
User avatar
Zontjuven
Posts: 852
Joined: 03 Nov 2011 02:45
Country: Sweden
Location: Stockholm

Sv: Norrbotten - Felanmälan

Post by Zontjuven »

Zonen tillflakaberg i Piteå beter sig underligt. Även fast man har tagit den så är ägaren neutral, och den lyser både grönt och gult i appen beroende på zoom...

Den syns inte heller bland mina takes i appen eller på hemsidan. Undra om den syns i mina stats överhuvudtaget...? Nåt är knas med zonen.

Skickat från min HTC Desire via Tapatalk 2
Fd världsmästare i TURF
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Norrbotten - Felanmälan

Post by SunYour »

Ja, det visade sig inte vara helt konstigt, då zonen DragonsHorn låg på precis samma plats, så den kanske fanns i listan istället....
Nu är DragonsHorn flyttad in till de centrala delarna istället på en liten cykelbro vad det verkar...
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
User avatar
Zontjuven
Posts: 852
Joined: 03 Nov 2011 02:45
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Norrbotten - Felanmälan

Post by Zontjuven »

Grattis Piteå!

SunYour Turfdetektiven! :-)

Haha! Ja va fasen... nu gick man miste om en unik zon ju!! :-)

Inte var dag man hittar två zoner på samma ställe!
Fd världsmästare i TURF
User avatar
knegge
Posts: 178
Joined: 20 Sep 2012 16:58
Country: Sweden

Re: Norrbotten - Felanmälan

Post by knegge »

Ja, då var det dags att gnälla på BodenCamp igen.
Nu är det stängt och igenbommat där verkar det som (säsong, badplats), alla hål i stängslen är lagade och numera är det 10m pinne med mobilen längst ut som gäller om man ska ta den lagligt. Den har försvarats tidigare och jag tycker verkligen att placeringen är helt sämst. Bara ett tiotal meter bort på samma område finns ett mycket lämpligare ställe med cykel/gångåtkomst; nämligen minigolfbanan. Rakt till höger på kartan på den lite triangulära plätten.
Det är mycket onödigt att det ska klättras in på inhägnade områden och dra till sig dålig publicitet, jag kan inte tänka mig att det är någon önskvärd dimension på turfandet ?
Image
User avatar
Zontjuven
Posts: 852
Joined: 03 Nov 2011 02:45
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Norrbotten - Felanmälan

Post by Zontjuven »

knegge wrote:Ja, då var det dags att gnälla på BodenCamp igen.
Nu är det stängt och igenbommat där verkar det som (säsong, badplats), alla hål i stängslen är lagade och numera är det 10m pinne med mobilen längst ut som gäller om man ska ta den lagligt. Den har försvarats tidigare och jag tycker verkligen att placeringen är helt sämst. Bara ett tiotal meter bort på samma område finns ett mycket lämpligare ställe med cykel/gångåtkomst; nämligen minigolfbanan. Rakt till höger på kartan på den lite triangulära plätten.
Det är mycket onödigt att det ska klättras in på inhägnade områden och dra till sig dålig publicitet, jag kan inte tänka mig att det är någon önskvärd dimension på turfandet ?
Jag justerade den tidigare, går den inte att ta från strandpromenaden??

Efter kontroll så gjorde jag tydligen inte det... nu är den justerad.
Fd världsmästare i TURF
User avatar
knegge
Posts: 178
Joined: 20 Sep 2012 16:58
Country: Sweden

Re: Norrbotten - Felanmälan

Post by knegge »

Ser bra ut, ska prova den nästa vecka (:
Image
User avatar
Zontjuven
Posts: 852
Joined: 03 Nov 2011 02:45
Country: Sweden
Location: Stockholm

Re: Norrbotten - Felanmälan

Post by Zontjuven »

knegge wrote:Ser bra ut, ska prova den nästa vecka (:
Av bara farten tillkom det visst några zoner Boden-Luleå..... :-)
Fd världsmästare i TURF
Guest

Re: Norrbotten - Felanmälan

Post by Guest »

Zontjuven wrote:Av bara farten tillkom det visst några zoner Boden-Luleå..... :-)
Nu vart BodenCamp helt plötsligt värd att fara förbi på rundan runt träsket!
Surrade med en cantspeak666 och sa att den var flyttad så han kanske skulle dit och prova den också.
Lade in två förslag på de jag anser saknas på turen runt bodträsket så att det blir en mer naturlig och lockande slinga att ta sig runt.
Den norra (sundbrozone) finns det inte supermycket plats på sidan av vägen, men jag tror min placering vart ok. Kallas kanske Björnsundet ?
Så, med den nya (BunkerBridge) så finns det en sydlig slinga att ta sig runt på cykeln, fattas bara en nordlig (;

Hmm, spårat ur till en potentiell egen tråd ?
User avatar
knegge
Posts: 178
Joined: 20 Sep 2012 16:58
Country: Sweden

Re: Norrbotten - Felanmälan

Post by knegge »

Ops.. det var jag som skrev förra Guest-inlägget... vet inte om det går att göra något åt nu ?
Image
Locked

Return to “Norrbotten”