Abisko och Kungsleden

Moderator: Zonemakers

Post Reply
User avatar
bubblan
Posts: 209
Joined: 03 Mar 2013 13:16
Country: Sweden
Location: King of Södermalm

Abisko och Kungsleden

Post by bubblan »

Byggaren wrote:
bubblan wrote:Borde inte Abisko och Lapporten ha zoner? Det är ju välkända och välbesökta turistmål.

Speciellt nu med 0pph-zoner så borde det inte vara några problem.
Det kanske dom borde. Tar mig en titt på det till nästa strösselrunda :-)
Ah, ser att zonen Lapporten dykt upp i Abisko by. Fick ingen credit för den, för mitt förslag ligger vid Abisko Turiststation (nästa station vid tåglinjen västerut). Här är starten för Kungsleden, vilket också vore kul att ha ett pärlband zoner längs med. :)
Image
Byggaren
Zonemaker
Posts: 657
Joined: 14 May 2012 12:04
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Abisko och Kungsleden

Post by Byggaren »

bubblan wrote:
Byggaren wrote:
bubblan wrote:Borde inte Abisko och Lapporten ha zoner? Det är ju välkända och välbesökta turistmål.

Speciellt nu med 0pph-zoner så borde det inte vara några problem.
Det kanske dom borde. Tar mig en titt på det till nästa strösselrunda :-)
Ah, ser att zonen Lapporten dykt upp i Abisko by. Fick ingen credit för den, för mitt förslag ligger vid Abisko Turiststation (nästa station vid tåglinjen västerut). Här är starten för Kungsleden, vilket också vore kul att ha ett pärlband zoner längs med. :)
Låter intressant med zoner längs mer välanvända vandringsleder tex Kungsleden. Men för att det ska bli verklighet krävs det att ni med kunskap om lämpliga platser lägger förslag. Antingen via appen eller via tex Google maps. Motivera varför och pluspoäng till dom som bifogar bilder från platsen :-)
Post Reply

Return to “Norrbotten”