Eslöv, Hörby, Höör

Moderator: Zonemakers

Da Bear
Posts: 2
Joined: 14 Sep 2011 22:13
Country: Sweden

Eslöv, Hörby, Höör

Post by Da Bear »

Det behövs zoner i hjärtat av skåne. Eslöv, Hörby och Höör samt i närområdena.

Jag har själv föreslagit några zoner i Eslöv för drygt en månad sedan, utan resultat. :(
Skulle kunna bidra med fler om man såg att iaf några godkändes och blev tillgängliga.
User avatar
unikum71
Posts: 28
Joined: 08 Sep 2011 14:25
Country: Sweden
Location: Skåne

Re: Re: Eslöv, Hörby, Höör

Post by unikum71 »

Da Bear wrote:Det behövs zoner i hjärtat av skåne. Eslöv, Hörby och Höör samt i närområdena.

Jag har själv föreslagit några zoner i Eslöv för drygt en månad sedan, utan resultat. :(
Skulle kunna bidra med fler om man såg att iaf några godkändes och blev tillgängliga.
+ 1

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
HTC Desire, Oxygen 2.2.2 (Android 2.3.5)
unikum71 at gmail dot com

Image
Image
User avatar
unikum71
Posts: 28
Joined: 08 Sep 2011 14:25
Country: Sweden
Location: Skåne

Re: Eslöv, Hörby, Höör

Post by unikum71 »

Vem är zonansvarig i skåne? Han gör inte sitt jobb.
HTC Desire, Oxygen 2.2.2 (Android 2.3.5)
unikum71 at gmail dot com

Image
Image
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Eslöv, Hörby, Höör

Post by Blabert »

unikum71 wrote:Vem är zonansvarig i skåne? Han gör inte sitt jobb.
Det är inte hans jobb, detta gör han på sin fritid. Lite tålamod kan vara på sin plats, bedöms det att det finns underlag för nya zoner kommer de så småningom.
Image
User avatar
unikum71
Posts: 28
Joined: 08 Sep 2011 14:25
Country: Sweden
Location: Skåne

Re: Eslöv, Hörby, Höör

Post by unikum71 »

I stockholmia har ni så många zoner att en 85-årig dam med rullator förmodligen klarar av en bävermedalj.
Men sthlm är väl Sverige för dig. :(

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
HTC Desire, Oxygen 2.2.2 (Android 2.3.5)
unikum71 at gmail dot com

Image
Image
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 905
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Eslöv, Hörby, Höör

Post by Dacop »

unikum71 wrote:I stockholmia har ni så många zoner att en 85-årig dam med rullator förmodligen klarar av en bävermedalj.
Men sthlm är väl Sverige för dig. :(
Oooh, med smicker kommer du ingenstans.

;)
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2292
Rank 56: Turf Angel
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Eslöv, Hörby, Höör

Post by Blabert »

unikum71 wrote:I stockholmia har ni så många zoner att en 85-årig dam med rullator förmodligen klarar av en bävermedalj.
Men sthlm är väl Sverige för dig. :(

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Visst har stockholm många zoner, vi har dessutom många spelare. Sedan jag började turfa för 7-8 månader sen har vi fått 3 nya zoner i innerstan, ett tiotal nya i förort och ett antal i skärgården som sällan eller aldrig tas. Hur många zoner som tillkommit i skåne under samma tid kan jag inte säga exakt, men jag skulle tippa på 50-60 om inte mer.

Stockholm är inte hela Sverige för mig, om du kollar min profil så kan du se att jag besökt en del andra regioner och tagit ganska många zoner där. Jag har t o m tagit mig ända ner till Skåne ;-) När jag påtalade bristen av zoner, i jämförelse med aktivitet, i Helsingborg och Kristianstad för Stonecape tog han fram zonströsslaren och hällde ut många nya zoner där.

P.S. Jag är inte ansvarig för skåne.
Image
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Eslöv, Hörby, Höör

Post by Blabert »

Eslöv har fått lite godis, Höör och Hörby visar ingen form av aktivitet för tillfället och får vänta en stund.

Anledningen till det är att vi vill så långt som möjligt undvika zoner som tas av turister som bara är på genomresa. Det bästa är ju om varje samhälle med zoner har sina "egna" turfare och inte bara tas av de som åker förbi.

Nåväl, ut och erövra Eslöv med er :-)
Image
Da Bear
Posts: 2
Joined: 14 Sep 2011 22:13
Country: Sweden

Re: Eslöv, Hörby, Höör

Post by Da Bear »

Tack! :D
Zindy91
Posts: 6
Joined: 27 Dec 2013 22:48
Country: Sweden

Re: Eslöv, Hörby, Höör

Post by Zindy91 »

Hej!
Jag har lagt ett zonförslag i Hörby på busstationen. Det finns på tok för få zoner i Hörby och det finns inga i denna del av Hörby. På busstationen passerar mycket människor och här borde finnas en zon!
Post Reply

Return to “Skåne”