Zoner till Bara

Moderator: Zonemakers

Post Reply
Standers
Posts: 1
Joined: 26 Jul 2012 00:09
Country: Sweden

Zoner till Bara

Post by Standers »

Vet flera som kommer att älska detta, några zoner i Bara vore trevligt.. :)
Eliotta
Posts: 25
Joined: 06 Oct 2012 15:35
Country: Sweden

Re: Zoner till Bara

Post by Eliotta »

Jag tycker att Bara bör få några zoner. Kan inte orten jätteväl men antar att det finns några zonförslag lagda där. Ett par km från Bara ligger Torup eller mer känd som Bokskogen. Ett otroligt välbesökt friluftsområde med elljusspår, grillplatser, slott och annat fint. Jag har själv lagt minst två zonförslag där och gissar på att andra också har gjort det.
Även Dalby är en ort som skulle behöva fler än den enda ynka zon som nu finns där. Exempelvis ligger Skandinaviens äldst bevarade stenkyrka där från år 1060! Gissar på att även i Dalby finns ett antal zonförslag utlagda.
I övrigt finns ett flertal småorter som inte har några zoner. Med nuvarande system där 0 poäng är det lägsta pph borde man kunna lägga ut några "teasers" även i mindre orter som Södra Sandby, Tygelsjö, Bunkeflostrand, Klagshamn, Veberöd och Genarp.
Har någon lagt ut zonförslag i dessa orter kan du ju ta dessa i beaktande. Finns det inte några förslag så säg detta så kan jag knåpa ihop en liten karta.
User avatar
Gooseson
Posts: 62
Joined: 22 Feb 2014 09:56
Country: Sweden

Re: Zoner till Bara

Post by Gooseson »

Instämmer med Eliotta.
Framförallt Dalby och Vebröd är fattigt på zoner.
Keep running
Posts: 1
Joined: 04 Jun 2014 21:03
Country: Sweden

Re: Zoner till Bara

Post by Keep running »

Hej

Ny på detta och upptäcker att det inte finns några zoner i Bara. Skulle vara schysst om det kunde fixas lite zoner här.
User avatar
Jojje
Posts: 694
Joined: 10 Aug 2010 11:45
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Zoner till Bara

Post by Jojje »

Absolut! Lägg förslag i appen (lampan i menyn) så kanske det kommer fler zoner senare.
Bara en zon till
Post Reply

Return to “Skåne”