Sjöbo kommun

Moderator: Zonemakers

User avatar
Kingslayer
Zonemaker
Posts: 879
Joined: 22 Aug 2012 21:13
Country: Sweden
Location: Åstorp

Re: Sjöbo kommun

Post by Kingslayer »

Untitled.png
Untitled.png (3.71 KiB) Viewed 940 times
Det blev dött lopp mellan B - Bil Bengtsson och E - Sövde badplats. Eftersom vi har de kalla månaderna framför oss räknar jag med att ni får större glädje av Bil Bengtsson så den blir det. Den kommer den 6:e November 17:00 så kan ni slåss om vem som får första take :-D

Det var ju bra att ni röstade, för hade jag valt själv bland förslagen hade det blivit den som fick minst poäng - Hallsbergs stenar ;-)
User avatar
Gooseson
Posts: 62
Joined: 22 Feb 2014 09:56
Country: Sweden

Re: Sjöbo kommun

Post by Gooseson »

Känns väl som ett vist beslut, tror att det blir fler takes med Bil-Bengtsson än Sövde badplats.

Sen funderar jag på hur vi ska öka "aktiviteten" i Sjöbo för att få fler zoner. För mig handlar det om att öka antalet invånare i kommunen och/eller öka antalet turfare/turfsessioner.

Det första kan man inte göra så mycket åt - att öka antalet invånare, möjligen kan det vara de vuxna invånarna som måste öka en viss aktivitet för att vi ska bli fler.

Vad gäller att öka antalet turfare/turfsessioner får vi Sjöboturfare försöka få fler att turfa i byn men även försöka behålla de som redan finns.

Hur som helst zonläggaren ska ha tack för nerlagt arbete och mycket bra kontakt med oss Sjöboturfare.
Post Reply

Return to “Skåne”