Gör zoner via turfgame.com?

Moderator: Zonemakers

Post Reply
snigel3
Posts: 11
Joined: 01 Dec 2012 23:07
Country: Sweden

Gör zoner via turfgame.com?

Post by snigel3 »

Skulle inte ni kunna göra det möjligt att skapa zoner på eran hemsida? Det skulle underlätta otroligt för många tror jag eftersom många inte har 10gig surf på sina mobiler... Jag menar att det drar en hel del att gå in på gps samt internet. Ni kanske redan har tänkt på detta, men skulle vara bra iaf om det fanns tillgängligt!
TBIT
Issue Manager
Posts: 944
Joined: 03 Apr 2012 18:39
Country: Sweden
Contact:

Re: Sv: Gör zoner via turfgame.com?

Post by TBIT »

Om ingen förekommer mig så kommer jag med en utförligare förklaring senare, men:

Bara zonläggarna kan göra zoner. Vi andra kan bara komma med förslag/önskemål/drömmar/fantasier om vart vi vill att det finns zoner. Större delen av alla zonförslag kommer aldrig bli verklighet. Det är en del av spelet!
Besök gärna min blogg: turf.blekinge.it
snigel3
Posts: 11
Joined: 01 Dec 2012 23:07
Country: Sweden

Re: Gör zoner via turfgame.com?

Post by snigel3 »

Det var självklart det jag menade, att man "önskar" sig en zon inte gör en zon. Men förslagen som ges hoppas jag kollas igenom, annars är det ingen ide att ens ha det som tillgängligt. Jag förstår att många säkert vill sätta dom på ett nära ställe där man bor, men det är ju inte så roligt i längden, bara praktiskt^^ Jag vill ju ha fler utmaningar därför sätter jag på ställen där det är svårt att ta dom samt att man inte så lätt ska kunna ta sig fram med bil, cykel eller nåt annat färd medel utan att man faktiskt måste gå..
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Gör zoner via turfgame.com?

Post by SunYour »

I väntan på fler features, föreslår jag att du ansluter till ditt trådlösa nätverk jag hoppas du har hemmavid. Annars får jag föreslå att du köper en trådlös router hemma först, så du kan surfa gratis via bredbandet hemma från telefonen :-)
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
Post Reply

Return to “Stockholm”