Katrineholm

Moderator: Zonemakers

wanwa
Posts: 486
Joined: 08 Oct 2012 14:54
Country: Sweden

Re: Katrineholm

Post by wanwa »

.
Last edited by wanwa on 16 Mar 2014 15:32, edited 1 time in total.
bringurf

Re: Katrineholm

Post by bringurf »

Kul att läsa denna tråd, om än flera veckor efter Wanwas djupgenomgång och rekordmånad... Kull med Ellwynska, Vasabron, Östra Skolan m.fl. Som barnvagnsturfare som gärna stor handlar med den samma ser jag gärna en zon vid Lövåsen. Om rondellen som jag föreslog häromdan är optimal vet jag inte, men det är iallafall en tanke!
m3tr0
Posts: 24
Joined: 17 May 2012 23:17
Country: Sweden

Re: Katrineholm

Post by m3tr0 »

Funderar lite på när det ska komma fler zoner. En förtätning kring laggarhult, norr/lövåsen och nävertorp vore inte fel. I industriområdet kring kc betong finns inga zoner alls - där skulle man kunna lägga nåt.
m3tr0
Posts: 24
Joined: 17 May 2012 23:17
Country: Sweden

Re: Katrineholm

Post by m3tr0 »

Nu är det ännu längre tid sen det kom nya zoner. Har Katrineholm glömts bort? Aktiviteten har ju ökat ordentligt.
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 905
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Katrineholm

Post by Dacop »

Nejdå, ni är inte bortglömda och aktiviteten ser ju inte tokig ut alls. Ibland behövs det petas lite på zonutläggaren med. :)

Har ni några särskilda önskemål? Ni har några dagar på er att fundera.
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2292
Rank 56: Turf Angel
m3tr0
Posts: 24
Joined: 17 May 2012 23:17
Country: Sweden

Re: Katrineholm

Post by m3tr0 »

Dacop wrote:Nejdå, ni är inte bortglömda och aktiviteten ser ju inte tokig ut alls. Ibland behövs det petas lite på zonutläggaren med. :)

Har ni några särskilda önskemål? Ni har några dagar på er att fundera.
Tack för snabb respons. Se mitt tidigare inlägg dvs det om förtätning kring laggarhult, norr och nävertorp. Kanske även i industriområden.

Jag har lagt några förslag här och var i alla fall. Minns inte allt men de finns väl kvar? Har lite svårt att komma på lämpliga zonnamn ibland dock.

Edit: hoppas på en rejäl påfyllning nu. Känns lite som att vänta på julafton när jag var liten. Tätare mellan zonerna vill jag ha i alla fall.
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 905
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Katrineholm

Post by Dacop »

m3tr0 wrote:
Dacop wrote:Nejdå, ni är inte bortglömda och aktiviteten ser ju inte tokig ut alls. Ibland behövs det petas lite på zonutläggaren med. :)

Har ni några särskilda önskemål? Ni har några dagar på er att fundera.
Tack för snabb respons. Se mitt tidigare inlägg dvs det om förtätning kring laggarhult, norr och nävertorp. Kanske även i industriområden.

Jag har lagt några förslag här och var i alla fall. Minns inte allt men de finns väl kvar? Har lite svårt att komma på lämpliga zonnamn ibland dock.

Edit: hoppas på en rejäl påfyllning nu. Känns lite som att vänta på julafton när jag var liten. Tätare mellan zonerna vill jag ha i alla fall.
Det finns ett antal förslag att jobba med, och alla förslag ligger kvar tills dom blir accepterade eller råkar hamna för nära en ny zon.

Redan nu har ni en fin kärna med ganska tätt mellan zonerna men det är ju möjligt att bygga ut den en bit.
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2292
Rank 56: Turf Angel
m3tr0
Posts: 24
Joined: 17 May 2012 23:17
Country: Sweden

Re: Katrineholm

Post by m3tr0 »

Dacop wrote:Redan nu har ni en fin kärna med ganska tätt mellan zonerna men det är ju möjligt att bygga ut den en bit.
Precis nåt sånt tänkte jag mig.
raz
Posts: 39
Joined: 19 Mar 2011 23:52

Re: Katrineholm

Post by raz »

Jag la in några förslag om några nya zoner i östra delen av staden. Mer österut än de som finns idag.
User avatar
Kingslayer
Zonemaker
Posts: 879
Joined: 22 Aug 2012 21:13
Country: Sweden
Location: Åstorp

Re: Katrineholm

Post by Kingslayer »

Jag har använt hela min kvot av zoner nu. Inom en vecka byter vi zonmakare och nästa får en ny kvot. Fokus ligger numera på intressanta/speciella platser, om du kan ge exempel på sådana i Katrineholm ökar möjligheterna (vänta gärna med att svara till nästa zonmakare tagit över).
Post Reply

Return to “Södermanland”