Det har tummats en del på den i många fall. Men det är fortfarande den gräns vi ska arbeta efter.raz wrote: ↑07 Mar 2018 08:32 Äntligen! Tack för svar! Ja. Placeringen av zonerna blir lite si och så. Vissa blir i anslutning till bilvägar. Dock är just KnorrWay en gångväg som möter en bilväg. Båda är grus.
Sedan trodde jag 200 m-regeln var satt ur spel? Men Tack igen! Äntligen en zonmakare som bryr sig. Första ggn på många år.
Katrineholm
Moderator: Zonemakers
Re: Katrineholm
Re: Katrineholm
Hur är zonen CatRidge placerad? Sökte på sevärdheter i staden och fastnade för dessa:
https://www.katrineholm.se/Kultur-och-f ... cenografi/
Skulle gärna knuffa CatRidge dit istället.
Angående monument tyckte jag det såg mest lämpligt ut att flytta zonen CatPark till andra sidan Djulögatan vid stadshuset. Där fanns denna herre:
https://www.katrineholm.se/Kultur-och-f ... -Gronvall/
Åsikter på det?
https://www.katrineholm.se/Kultur-och-f ... cenografi/
Skulle gärna knuffa CatRidge dit istället.
Angående monument tyckte jag det såg mest lämpligt ut att flytta zonen CatPark till andra sidan Djulögatan vid stadshuset. Där fanns denna herre:
https://www.katrineholm.se/Kultur-och-f ... -Gronvall/
Åsikter på det?
Re: Katrineholm
Nä, Catridge ligger uppepå åsen, jättebra placerad. Att flytta ner vore en klar försämring i utmaningen att ta den.
Re: Katrineholm
Synd att 200 m-regeln är undantagen i ex Stockholm men inte i Katrineholm.
Re: Katrineholm
Det är den inte.
Re: Katrineholm
Stockholm:
190 meter är inte 200 men räkna med lite GPS-hopp och att du troligtvis får trängas med ett par hundra andra personer.
Katrineholm
190 meter är inte 200 men räkna med lite GPS-hopp och att du troligtvis får trängas med ett par hundra andra personer.
Katrineholm
Re: Katrineholm
Vad är det för program? Svårt att se på den lilla bilden.
Som du själv förstått är det den verkliga sträckan som är intressant, och naturliga hinder där emellan. Sträckan i Katrineholm ser ut som platt asfalt. I Stockholm har vi trapp på båda sidor och man ska igenom en tunnelbanestation.
Som du själv förstått är det den verkliga sträckan som är intressant, och naturliga hinder där emellan. Sträckan i Katrineholm ser ut som platt asfalt. I Stockholm har vi trapp på båda sidor och man ska igenom en tunnelbanestation.