Eskilstuna

Moderator: Zonemakers

tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Eskilstuna

Post by tomtebloss »

Har tagit de tre zonerna i Eskiltuna sedan de släpptes i Turf och har ägt dem rätt länge. Denna månad så blev jag av med dem efter några timmar bara och dessutom så verkar de också byta ägare med andra. Så kanske vore på sin plats med några till i denna stad?
User avatar
suburban
Donator
Posts: 2
Joined: 06 Nov 2010 23:55
Country: Sweden
Location: Eskilstuna

Re: Eskilstuna

Post by suburban »

Har lagt till en karta + några förslag för Eskilstuna så förhoppningsvis kommer det några fler zoner snart!
User avatar
Drassen
Site Admin
Posts: 2425
Joined: 04 Aug 2010 11:46

Re: Eskilstuna

Post by Drassen »

några fixade
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
User avatar
suburban
Donator
Posts: 2
Joined: 06 Nov 2010 23:55
Country: Sweden
Location: Eskilstuna

Re: Eskilstuna

Post by suburban »

Kanon, nu hoppas jag det blir lite fart här i etuna också!
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Eskilstuna

Post by tomtebloss »

Bumbelibump...

Suburban har lagt av tror jag, men några andra sugna verkar det finnas i området. Nu har jag ingen jättekoll men torviking, slatan, oden verkar vara där mest hela tiden. Sen är Thunell där ibland och jag likaså. Vet inte om fler varit där och nafsat i sig lite zoner.

Lite fler zoner i området vore önskvärt. Ska se om jag kan lägga några förslag genom appen. Vet inte om torviking, som bor där, lagt några redan?
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Eskilstuna

Post by StarDust »

tomtebloss wrote:Bumbelibump...

Suburban har lagt av tror jag, men några andra sugna verkar det finnas i området. Nu har jag ingen jättekoll men torviking, slatan, oden verkar vara där mest hela tiden. Sen är Thunell där ibland och jag likaså. Vet inte om fler varit där och nafsat i sig lite zoner.

Lite fler zoner i området vore önskvärt. Ska se om jag kan lägga några förslag genom appen. Vet inte om torviking, som bor där, lagt några redan?
Detta är mest menat för andra zonbyggare, eller hur Jossan?
Som zonbyggare vill jag påminna att jag främst är till för att bygga ut zoner i Norrlands landsbygd. Det utesluter självklart inte fler jobb, jag modifierar gärna opassande zoner som jag har visat vara effektiv på.
Jag vill inte pilla på redan utvecklade zonstäder för jag känner mig inte vara tillräckligt kvalificerad för det ännu, ni som känner till områdena bättre kanske kan fixa det här?
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Eskilstuna

Post by tomtebloss »

Bump igen då... Goose72 verkar härja där ibland också ;) . 7 zoner räcker inte längre.
User avatar
Drassen
Site Admin
Posts: 2425
Joined: 04 Aug 2010 11:46

Re: Eskilstuna

Post by Drassen »

Några nya zoner finns nu.
--No Private Messages please, use contact@turfgame.com instead.--
Thunell
Posts: 375
Joined: 10 Nov 2010 16:07
Country: Sweden
Location: Linköping

Re: Eskilstuna

Post by Thunell »

Nu finns ytterligare en e-tuna-turfare, min lillebror.(som för övrigt tycker att E-tuna behöver fler zoner).

//Thunell
rage
Posts: 73
Joined: 21 Jun 2011 16:13
Country: Sweden

Re: Eskilstuna

Post by rage »

snart blir det mera konkurrens när jag flyttar till e-tuna i Juli... Flera zoner behövs för det finns ju inte tillräckligt för alla turfare där... ;-P
Post Reply

Return to “Södermanland”