Eskilstuna

Moderator: Zonemakers

User avatar
Westeras
Zonemaker
Posts: 372
Joined: 26 Jun 2011 09:36
Country: Sweden

Re: Eskilstuna

Post by Westeras »

Intressant att man fått behålla Mountgray i 1 vecka nu :mrgreen:
Tyckte att det fanns betydligt besvärligare zoner i eskilstuna.
rage
Posts: 73
Joined: 21 Jun 2011 16:13
Country: Sweden

Re: Eskilstuna

Post by rage »

Zonen ligger inte så bra till... Har inte orkat besvära mig själv att cykla dit från andra sidan stan. http://www.youtube.com/watch?v=1qNBm0F7mYI kolla in filmen efter tomtebloss.
rage
Posts: 73
Joined: 21 Jun 2011 16:13
Country: Sweden

Re: Eskilstuna

Post by rage »

Jag önskar att Thunariver zonen bara försvann för att den är inte bra och går inte att ta. Alternativt sätt en zon vid Slagsta glass eller Valhalla industriområde.
rage
Posts: 73
Joined: 21 Jun 2011 16:13
Country: Sweden

Re: Eskilstuna

Post by rage »

Jag önskade det fanns en zon mellan carlazone och ShiftingZon. ShiftingZon är väldigt långt borta från alla andra zoner i Eskilstuna.
User avatar
Westeras
Zonemaker
Posts: 372
Joined: 26 Jun 2011 09:36
Country: Sweden

Re: Eskilstuna

Post by Westeras »

Efter en eftermiddag i Eskilstuna kan man bara konstatera att det är väldigt långt mellan vissa zoner. Det tog 2 timmar och 3 mil att cykla hela stan och det är bara 35 zoner. Det känns som mycket transportsträcka och lite Turf ;)
Sydväst och nordvästra stan är nog i behov av zoner om det ska bli roligare där. Visst är det lite av ett moment22 när det inte är fler turfare där.
Från Woodmeadow - Seedpark - Mountgray - Eskilwoods är det väldigt tomt. Även sydväst om Sickhill är det stort tomt område
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Eskilstuna

Post by tomtebloss »

Kan inte annat än att hålla med. Men som du säger så är det väldigt få lokala turfare. Men du jobbar väl i stan till och från så du kan ändå ta lite under veckorna. Vi andra som är där är oftast bara där på helger.
User avatar
Westeras
Zonemaker
Posts: 372
Joined: 26 Jun 2011 09:36
Country: Sweden

Re: Eskilstuna

Post by Westeras »

Tyvärr så är mitt uppdrag i Eskilstuna över för denna gång. Så nu blir det bara när man får lust att cykla 3.2 mil för ynka 112pph :mrgreen:

Men någongång i månaden blir det i fortsättningen
tomtebloss
Posts: 1277
Joined: 17 Aug 2010 17:00
Country: Sweden
Contact:

Re: Eskilstuna

Post by tomtebloss »

Åja, men det blir många tp.
TurfGalningen
Posts: 8
Joined: 22 Oct 2012 21:02
Country: Sweden
Location: Nyköping
Contact:

Re: Eskilstuna

Post by TurfGalningen »

Hej,
Zonen Parkenzoone ligger innanför entréstaketet vid Parken Zoo. Jag tycker den ska tas bort eller flyttas utanför staketet t.ex. på parkeringen.
Mobil: HTC Desire S | Stad: Nyköping
Image
ImageImageImageImageImageImage
TBIT
Issue Manager
Posts: 944
Joined: 03 Apr 2012 18:39
Country: Sweden
Contact:

Re: Eskilstuna

Post by TBIT »

TurfGalningen wrote:Hej,
Zonen Parkenzoon ligger innanför entréstaketet vid Parken Zoo. Jag tycker den ska tas bort eller flyttas utanför staketet t.ex. på parkeringen.
Det är en del av spelet, men jag retade mig också på sådana zoner i början.

Uppdatering Eller gör så här för att ta zonen: http://www.youtube.com/watch?v=d9k3CtL-Ouw
Besök gärna min blogg: turf.blekinge.it
Post Reply

Return to “Södermanland”