Uppsala - Felanmälan

Moderator: Zonemakers

Locked
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Uppsala - Felanmälan

Post by Arias »



Här kan ni felanmäla zoner som tillhör Uppsalas region


Image
User avatar
Vaktarn
Posts: 100
Joined: 31 Mar 2011 00:02

Re: Uppsala

Post by Vaktarn »

hej jossan! tackar för lite fler zoner :)
de låg bra allihop (de i själva uppsala iaf) men eftersom jag skriver här så har jag förstås nåt att klaga på. det jag tänker på är namnet UllerÅker. det är varken en åker eller i ulleråker (även om vägen heter ulleråkersvägen). då reggaefestivalen huserar där kanske ReggaeZone skulle passa bra.

tackåhej
telefon: hero | vaktar: Uppsala
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Uppsala

Post by StarDust »

Eller kanske URFZone då URF står för Uppsala Raggae Festival.
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
User avatar
Arias
Moderator
Posts: 1355
Joined: 25 Aug 2010 20:15
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Uppsala

Post by Arias »

Eller T-URF, går att hitta på mycket fyndiga namn till en zon som ligger på detta speciella ställe!
Image
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Uppsala

Post by StarDust »

Men inte UllerÅker...
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
jossan
Posts: 46
Joined: 02 Mar 2011 08:47

Re: Uppsala

Post by jossan »

Nu tycker jag att ni är lite gnälliga :) jag ska eventuellt ändra namnet eftersom det verkar vara väldigt viktigt för er gnällspikar ;)
User avatar
Vaktarn
Posts: 100
Joined: 31 Mar 2011 00:02

Re: Uppsala

Post by Vaktarn »

kom på en till liten zon att gnälla på ;) MarketWay går för all del att ta men känns onödigt att behöva stå och hänga över ett staket bredvid köpcentret (eller ibland få hoppa över till hästarna) när det ligger en mysig liten offentlig bondgård femtio meter norrut. 4H heter den och dit tyckar jag turf kan locka lite turffamiljer, så barnen får klappa djuren istället för att höra pappa (eller mamma) svära vid ett staket eller stuka ryggen när han ska klättra över.

och angående UllerÅkerzonen så vill vi väl inte missleda nyinflyttade turfare. tänk så tråkigt den dag de ska mötas i ulleråker...
telefon: hero | vaktar: Uppsala
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Uppsala

Post by StarDust »

Marketway ja, jag tänkte på den idag när jag var där för andra gången. Kul att någon annan också inte kan hitta en vettig ingång till den. Precis som Vaktarn så fick jag sträcka mig så långt jag kunde för att ta zonen.

Nej, viss vore det hemskt om man skulle missledas att träffas nedanför pollaxbacken istället för borta i Ulleråker där alla psykfallen bor...
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
jossan
Posts: 46
Joined: 02 Mar 2011 08:47

Re: Uppsala

Post by jossan »

MarketWay är nu flyttad - bekräfta gärna att den ligger bra nu så är ni gulliga :)
User avatar
Vaktarn
Posts: 100
Joined: 31 Mar 2011 00:02

Re: Uppsala

Post by Vaktarn »

utan att ha varit på plats så kan jag säga att den ser ut att ligga mycket trevligare nu :)
host ulleråker host
telefon: hero | vaktar: Uppsala
Locked

Return to “Uppsala”