Föreslagen zon

Moderator: Zonemakers

Post Reply
Exú

Föreslagen zon

Post by Exú »

Hej,

Skapade en ny zon för västra Uppsala för att balansera lite.
Fick reda på att zonen godkänns av zonläggarna. Verkar som de tas in efter behov. Jag ser att behovet fortfarande finns och därför skapade jag en zon i utkanten av stan på västra sidan. Zonen är belägen i ett område som är "känt", därav namnet fast på engelska. Intill ligger en fin fågelåskådningsplats!
Hoppas denna zon kan tas in till användning för det knyter ihop lite olika kuriosa med Turfandet.

Tacksam för svar från berörd Zonläggare.

Mvh

Exú
morgam
Donator
Posts: 267
Joined: 13 Dec 2011 11:50
Country: Sweden

Re: Föreslagen zon

Post by morgam »

Du får nog länka till en kartbild var du tycker zonen ska vara någonstanns. Det kommer in 100-tals (1000-tals?)zonförslag och det är nog inte lätt att veta vilket som var ditt förslag.
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Föreslagen zon

Post by StarDust »

Det finns strax över 300 zonförslag över Uppsala just nu sedan det nya systemet.
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
Exú

Re: Föreslagen zon

Post by Exú »

Zonen är döpt till "Kings Corner" och ligger i Kungshörnet. Intill ligger det en fin fågelåskådningsplats.
Området är annars känt att många företag håller till här.
(vore glad om jag fick hjälp med info om hur jag lägger upp bild här)
morgam
Donator
Posts: 267
Joined: 13 Dec 2011 11:50
Country: Sweden

Re: Föreslagen zon

Post by morgam »

Det finns en flik under textrutan när denna text skrivs in som heter upload attachment. Max 250kB tror jag det är.


Last bumped by Anonymous on 15 Mar 2022 16:15.
Post Reply

Return to “Uppsala”