Zonläggarens tråd

Moderator: Zonemakers

Post Reply
Moskeroll
Zonemaker
Posts: 247
Joined: 06 Mar 2014 14:13
Country: Sweden
Location: Hallsberg

Zonläggarens tråd

Post by Moskeroll »

Hej :)

På söndag när den nya omgången startar är min period som zonläggare i Värmland slut för den här gången.

Jag har under 4 omgångar hatt äran att ansvara för att ge Er nya zoner, att välja vilka zonförslag som skall prioriteras, en uppgift som för mig har varit både roligt och bildande. Jag har under den här perioden fått lära mig mycket nytt om Värmland.

Många zoner har blivit till efter bra förslag både i appen och här i forumet, kvalité på nya zoner har hatt hög prioritet. (Jag hoppas Ni instämmer i det)
Ställen som lyfter fram Värmlands historia och natursköna områden har Ni lyft fram och önskat zoner vid, något som har underlättat mitt arbete som Eran zonläggare, man får tacka för den hjälpen, jag har uppskattat den enormt mycket.

Jag har även hatt i min åtanke när jag har lagt nya zoner hos Er, att vissa medaljer i turf gärna skall gå att turfa till sig nära där man lever och bor.

Fortsätta lägga Era förslag i appen och presentera dom i trådar här i forumet för att underlätta för Er blivande Zonläggare.

Tack för den här perioden.

Moskeroll // :)
MasterOfTurf
Zonemaker
Posts: 243
Joined: 26 Nov 2012 22:51
Country: Sweden

Re: Zonläggarens tråd

Post by MasterOfTurf »

Hej alla Värmlandsturfare!

Idag kl 12.00 övertar jag ansvaret för zonutläggning/zonjustering i region Värmland efter Moskeroll. Jag ska försöka göra mitt bästa om ni bara lovar att fortsätta att lämna zonförslag i detta forum och via appen. Zoner som ni anser bör flyttas eller justeras anmäler ni via Issue-funktionen via turfgame.com

Även jag kommer att prioritera mindre orter som har få zoner och platser som sticker ut utöver det vanliga (särskilt vackra, kulturhistoriskt intressanta, flitigt besökta av turister etc.).

Jag har åtkomst till Värmlands facebook-grupp så ni kan nå mig även där.

Ps. Om ni vill se Turf på TV - kolla in LandetRunt ikväll söndag kl 18.15 på SvT 1.

Keep on turfing!

MasterOfTurf
User avatar
Dacop
Zonemaker
Posts: 905
Joined: 28 Jun 2011 23:13
Country: Sweden

Re: Zonläggarens tråd

Post by Dacop »

Hej Värmland!

Jag har fått äran att ta över zonmakeriet för er region under Januari till April 2016.

Ni är redan bra på att föreslå zoner här på forumet, så fortsätt i samma stil så blir det strålande. Just för stunden vet jag inte riktigt var jag ska börja, så snabbast in vinner... kanske. ;) Däremot så har jag en ide om vad som får avsluta framåt när det börjar bli lite bättre cykelväder.

Ni når mig helst här på forumet, jag finns med i er Facebookgrupp också, men jag ber att ni inte skickar PM angående zoner.

Dacop
"Det är mycket roligare att hålla på med mobilen än gamla kartor och jävelskap..." - Evert Jansson, Klass 9 Stöde Skola
Unique:2292
Rank 56: Turf Angel
Post Reply

Return to “Värmland”