Skellefteå

Moderator: Zonemakers

Stonecape
Issue Manager
Posts: 442
Joined: 04 Aug 2010 13:01
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Skellefteå

Post by Stonecape »

Median wrote:
Stonecape wrote:Hur länge kommer det ta att laga bron?
Ingen aning, för några månader sedan stog det att den skulle vara klar i Juni.. Det hände dock inte!
Skulle väl anta att de blir klara före vintern kommer i alla fall, förhoppningsvis.
Jag kan flytta zonen tillfälligt, men då behöver jag någon som säger till när den kan flyttas tillbaka. :)
Forrest
Posts: 12
Joined: 08 Aug 2011 18:53

Re: Skellefteå

Post by Forrest »

Tack för många nya trevliga zoner!

Senaste budet är att bron kommer att vara avstängd oktober ut. Ett förslag är att du flyttar zonen några meter norrut så att den ligger över den lilla ön, då kan man även ta den från den lilla gångvägen på ön som passerar under bron. Där skulle den till och med kunna ligga permanent! :)
Image
Forrest
Posts: 12
Joined: 08 Aug 2011 18:53

Re: Skellefteå

Post by Forrest »

Stonecape wrote:
Median wrote:
Stonecape wrote:Hur länge kommer det ta att laga bron?
Ingen aning, för några månader sedan stog det att den skulle vara klar i Juni.. Det hände dock inte!
Skulle väl anta att de blir klara före vintern kommer i alla fall, förhoppningsvis.
Jag kan flytta zonen tillfälligt, men då behöver jag någon som säger till när den kan flyttas tillbaka. :)
Tack för många nya trevliga zoner!

Senaste budet är att bron kommer att vara avstängd oktober ut. Ett förslag är att du flyttar zonen några meter norrut så att den ligger över den lilla ön, då kan man även ta den från den lilla gångvägen på ön som passerar under bron. Där skulle den till och med kunna ligga permanent! :)
Image
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Skellefteå

Post by StarDust »

Vad roligt. Skellefteå var min första region! Kul att det är lite fart där.
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
Stonecape
Issue Manager
Posts: 442
Joined: 04 Aug 2010 13:01
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Skellefteå

Post by Stonecape »

Forrest wrote: Tack för många nya trevliga zoner!

Senaste budet är att bron kommer att vara avstängd oktober ut. Ett förslag är att du flyttar zonen några meter norrut så att den ligger över den lilla ön, då kan man även ta den från den lilla gångvägen på ön som passerar under bron. Där skulle den till och med kunna ligga permanent! :)
Bra förslag, så får det bli!
Forrest
Posts: 12
Joined: 08 Aug 2011 18:53

Re: Skellefteå

Post by Forrest »

Snyggt! Nu behövs det nog bara en till fix i Skellefteå: Zonen Olovschurch behöver byta region till Västerbotten, den hängde inte med när du uppdaterade alla andra zoner i stan.
Image
Median
Posts: 19
Joined: 24 Aug 2011 22:13
Country: Sweden

Re: Skellefteå

Post by Median »

Kan nog också säga här att ni har jobbat på bra med zonerna på sistone, nu gäller det dock bara för mig att tillfriskna för att kunna dra ut igen :D
Median
Posts: 19
Joined: 24 Aug 2011 22:13
Country: Sweden

Re: Skellefteå

Post by Median »

Skellisle på Kyrkholmen är inte tillgänglig nu under hösten och vintern då kyrkan låser bron som leder till ön och zonen, begär att den flyttas eller tas bort helt för tillfället i alla fall.
Stonecape
Issue Manager
Posts: 442
Joined: 04 Aug 2010 13:01
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Skellefteå

Post by Stonecape »

Median wrote:Skellisle på Kyrkholmen är inte tillgänglig nu under hösten och vintern då kyrkan låser bron som leder till ön och zonen, begär att den flyttas eller tas bort helt för tillfället i alla fall.
Sådana zoner är en del av Turf. Vissa zoner går inte att ta vissa perioder, så det är i sin ordning. Skulle en zon spärras av permanent så är det en annan sak dock.
Jagggie
Posts: 9
Joined: 09 Jul 2012 20:29
Country: Sweden

Re: Skellefteå

Post by Jagggie »

Har lagt in några förslag på nya zoner i skellefteå, men det var länge sen nu det kom in några nya här..

Något som kollas igenom eller?
Tycker att det börjar vara många nya turfare igång här i Skeå, vilket såklart är skoj, men vi vill ha några nya zoner. Tycker iaf jag... :)

/Jagggie
Post Reply

Return to “Västerbotten”