Västerbotten - Felanmälan

Moderator: Zonemakers

Locked
affanicaffan
Posts: 605
Joined: 16 Nov 2012 00:27
Country: Sweden
Location: Umeå

Re: Västerbotten - Felanmälan

Post by affanicaffan »

Egentligen ingen felanmälan, men precis bredvid zonen Eastwalk ( http://turfgame.com/map/EastWalk ) så har kommunen smällt upp en enorm klädnypa, 9 meter hög.
Därför kanske det vore roligt om zonen bytte namn till PinchZone, eftersom denna snart kommer bli en form av ett landmärke. Bifogar en bild av klädnypan, och dess placering i förhållande till zonen!
:D
Attachments
Zonen EastWalk , borde döpas om till PinchZone
Zonen EastWalk , borde döpas om till PinchZone
2568214_520_292 (1).jpg (49.9 KiB) Viewed 2749 times
I'M BACK!!! :D Åtminstone tills knät strejkar igen (augusti 2017) ;)
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Västerbotten - Felanmälan

Post by SunYour »

Alltid kul med roligare namn, och så ligger ju zonen i Sverige... ;-)
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
affanicaffan
Posts: 605
Joined: 16 Nov 2012 00:27
Country: Sweden
Location: Umeå

Re: Västerbotten - Felanmälan

Post by affanicaffan »

...
Last edited by affanicaffan on 08 Dec 2012 22:03, edited 1 time in total.
I'M BACK!!! :D Åtminstone tills knät strejkar igen (augusti 2017) ;)
affanicaffan
Posts: 605
Joined: 16 Nov 2012 00:27
Country: Sweden
Location: Umeå

Re: Västerbotten - Felanmälan

Post by affanicaffan »

Såg att zonen nu heter "klädnypan", det duger alldeles fint! Tackar och bockar, och roligt med zonen "Mynameisbond" också :)
I'M BACK!!! :D Åtminstone tills knät strejkar igen (augusti 2017) ;)
User avatar
knegge
Posts: 178
Joined: 20 Sep 2012 16:58
Country: Sweden

Re: Västerbotten - Felanmälan

Post by knegge »

Ang nya Matrixzone, eftersom jag hag bott alldelens i närheten i 29 år (fd huset närmast MyNameIsBond) så kan jag ganska omgående påstå att det är en mysko placering, sly, diken, branter, hål och elände där. Det jag oroar mig över är hålet som borde vara ganska precis i mitten, har för mig det är någon eller några meter djupt och är alltid vattenfylld på sommaren. Kan inte vara kul med ett dopp i den då isen just lagt sig.
Image
User avatar
chefen
Posts: 16
Joined: 01 Oct 2012 21:45
Country: Sweden
Location: Umeå

Re: Västerbotten - Felanmälan

Post by chefen »

Då har det snart gått 2 fulla månader sen jag postade 2 förslag på zonjusteringar. Jag insåg redan efter 2 veckor att inget svar/justering skulle komma.
Jag lämnar frågan öppen ett tag kring vad som ligger bakom denna ignorering, innan jag postar vad jag tror. Tror gör man dock bäst i kyrkan, så ett konkret svar hade varit bättre.
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Västerbotten - Felanmälan

Post by Blabert »

chefen wrote:Då har det snart gått 2 fulla månader sen jag postade 2 förslag på zonjusteringar. Jag insåg redan efter 2 veckor att inget svar/justering skulle komma.
Jag lämnar frågan öppen ett tag kring vad som ligger bakom denna ignorering, innan jag postar vad jag tror. Tror gör man dock bäst i kyrkan, så ett konkret svar hade varit bättre.
Det konkreta svaret är säkerligen att vi missat det. Det finns inga anledningar att neka dina förslag till justeringar iallafall. Vi zonbyggare är också människor... :-)



Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2
Image
User avatar
Blabert
Zonemaker
Posts: 2973
Joined: 02 Mar 2011 14:59
Country: Sweden
Location: Falun/Stockholm

Re: Västerbotten - Felanmälan

Post by Blabert »

Så chefen, fixat. Du behöver inte vänta två månader med att bumpa nästa gång vi missar nåt.. :-)
Image
User avatar
chefen
Posts: 16
Joined: 01 Oct 2012 21:45
Country: Sweden
Location: Umeå

Re: Västerbotten - Felanmälan

Post by chefen »

Blabert wrote:Så chefen, fixat. Du behöver inte vänta två månader med att bumpa nästa gång vi missar nåt.. :-)
Finemang, och tack så mycket.

Då ska jag snart posta dom 2-3 förslag jag haft redo sen första postningen i oktober, och börja fundera på ytterligare. Det finns nämligen gott om zoner som behöver justeras i denna stad.
bUs
Posts: 126
Joined: 09 Aug 2011 21:23

Re: Västerbotten - Felanmälan

Post by bUs »

TheoryZone skulle behöva flyttas snarast! Jag och min fellow turfer affanicaffan träffade på vaktmästaren tillsammans med en låssmed där idag. De kommer att låsa de grindar som tidigare stått öppna så man kunnat ta sig in på den annars inhägnade idrottsplatsen. De sa att det har varit en del oönskvärd trafik in på området och eftersom ingen använder idrottsplatsen på vintern kommer de numera ha låst hela vintern. Detta kommer enligt vad de sa ske fr o m imorgon 14/12. Bifogar länk på förslag på ny zonplacering. Notera att Humaniststråket ej används av bilar utan är en stor cykel- och gångväg.

http://goo.gl/maps/vH9nx
Locked

Return to “Västerbotten”