Mer zoner i Umeå?

Moderator: Zonemakers

Post Reply
bUs
Posts: 126
Joined: 09 Aug 2011 21:23

Mer zoner i Umeå?

Post by bUs »

Är det möjligt att få några fler zoner i umeå? Många stadsdelar saknar helt zoner vilket är lite synd. Skulle gärna se några zoner på mariehem/marieberg/mariedal, ersboda, grubbe, umedalen, carlshem m.m. samt kanske några zone som binder ihop dessa någorlunda med nuvarande zoner. Jag skickade in några förslag förra omgången men skickar gärna in fler om det behövs :)
Forrest
Posts: 12
Joined: 08 Aug 2011 18:53

Re: Mer zoner i Umeå?

Post by Forrest »

Jag har också noterat det. När jag kollade statistiken för Skellefteå så såg jag att det bara är Umeå som har det lika illa ställt. Jag röstar alltså för fler zoner både i Skellefteå och i Umeå!
Image
Stonecape
Issue Manager
Posts: 442
Joined: 04 Aug 2010 13:01
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Mer zoner i Umeå?

Post by Stonecape »

Umeå kommer ses över inom kort.
bUs
Posts: 126
Joined: 09 Aug 2011 21:23

Re: Mer zoner i Umeå?

Post by bUs »

Väntar med spänning :)
Foppa
Posts: 15
Joined: 28 Dec 2010 15:10

Re: Mer zoner i Umeå?

Post by Foppa »

Men ni reagerar inte på att Umeå ligger i Norrbotten?
Image
Stonecape
Issue Manager
Posts: 442
Joined: 04 Aug 2010 13:01
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Mer zoner i Umeå?

Post by Stonecape »

Foppa wrote:Men ni reagerar inte på att Umeå ligger i Norrbotten?
Jodå. :) Men det tar lite tid att reagera ibland. Vi jobbar inte heltid med detta. :P
Stonecape
Issue Manager
Posts: 442
Joined: 04 Aug 2010 13:01
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Mer zoner i Umeå?

Post by Stonecape »

Nu finns några fler zoner för flitiga Umeå-turfare! Jag tar gärna emot kommentarer på de nya zonerna.
bUs
Posts: 126
Joined: 09 Aug 2011 21:23

Re: Mer zoner i Umeå?

Post by bUs »

Det blev en något längre cykeltur än planerat när jag såg att det började poppa upp nya zoner lite här och där :) har besökt de flesta och de är alla bra placerade, blev ju några nya rundor att cykla nu vilket är bra :)
R@W
Posts: 127
Joined: 04 May 2012 10:35
Country: Sweden

Re: Mer zoner i Umeå?

Post by R@W »

Skulle gärna se några fler zoner runt Nydala så att zonerna bildar ett stråk som Ön son har drygt dubbelt så mycket zoner. En zon på Mediamarkt och några zoner efter cykelvägen till Sävar samt några zoner i Sävar skulle vara mycket uppskattat för att binda ihop de två områdena.
Post Reply

Return to “Västerbotten”