Zoner storuman/stensele

Moderator: Zonemakers

User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Zoner storuman/stensele

Post by SunYour »

Hmm, kanske lite tidigt att hoppa i plurret... vi väntar med att sätta den till vattenzon tills isen försvunnit. Rapportera med bild på islossning, så sätter jag om den till vattenzon så ni kan ta Order of Aquamen sedan :)

Brrr... :)
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
LadySiska
Posts: 4
Joined: 23 Apr 2012 12:27
Country: Sweden

Re: Zoner storuman/stensele

Post by LadySiska »

Hahaha- tack så mycket! :D
Ja idag vill man då inte gärna dra på sig badstassen - när jag var ute nyss var det full snöstorm :lol:
LadySiska
Posts: 4
Joined: 23 Apr 2012 12:27
Country: Sweden

Re: Zoner storuman/stensele

Post by LadySiska »

SunYour wrote:Hmm, kanske lite tidigt att hoppa i plurret... vi väntar med att sätta den till vattenzon tills isen försvunnit. Rapportera med bild på islossning, så sätter jag om den till vattenzon så ni kan ta Order of Aquamen sedan :)

Brrr... :)
Jag övervägde att gå ut och ta den men tordes inte - isen såg inte alltför pålitlig ut... ;)
SlowRunner

Re: Zoner storuman/stensele

Post by SlowRunner »

Tackar för de nya zonerna :D Glad att CloseToHeaven kom med också för den blir kul att tävla om :D
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Zoner storuman/stensele

Post by SunYour »

SlowRunner wrote:Tackar för de nya zonerna :D Glad att CloseToHeaven kom med också för den blir kul att tävla om :D
Hoppas den blir lika bra som den såg ut... råkade få syn på toppen när jag var ute och streetviewade kring stenseledammen... Avstod ifrån att lägga en zon på dammen, fick bli en på berget där det fanns en suggesion!
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
User avatar
Dusty
Posts: 119
Joined: 30 Aug 2011 15:22
Country: Sweden
Location: Storuman

Re: Zoner storuman/stensele

Post by Dusty »

SunYour wrote:Hmm, kanske lite tidigt att hoppa i plurret... vi väntar med att sätta den till vattenzon tills isen försvunnit. Rapportera med bild på islossning, så sätter jag om den till vattenzon så ni kan ta Order of Aquamen sedan :)

Brrr... :)
Isen är bruten och vi är redo för att simma lite :)

Bild
Wallen
Zonemaker
Posts: 994
Joined: 20 Feb 2012 12:43
Country: Sweden

Re: Zoner storuman/stensele

Post by Wallen »

Dusty wrote:
SunYour wrote:Hmm, kanske lite tidigt att hoppa i plurret... vi väntar med att sätta den till vattenzon tills isen försvunnit. Rapportera med bild på islossning, så sätter jag om den till vattenzon så ni kan ta Order of Aquamen sedan :)

Brrr... :)
Isen är bruten och vi är redo för att simma lite :)

Bild
Ser inbjudande ut att bada.... nu är Badsjön en vattenzon :D
User avatar
Dusty
Posts: 119
Joined: 30 Aug 2011 15:22
Country: Sweden
Location: Storuman

Re: Zoner storuman/stensele

Post by Dusty »

Ser ju så galet ut att vi bara saknar 1 zon ifrån att ha 30 st här! :) Är ju som att ha en tavla som hänger snett... (hederligt zontiggeri)

Skulle underlätta för en beaver iaf om det ploppa upp en centralt.
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Zoner storuman/stensele

Post by SunYour »

Jag får ha det i åtanke, så det inte råkar bli 31 eller så, då :-)
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
promenada
Posts: 1
Joined: 17 Aug 2012 09:03
Country: Sweden

Re: Zoner storuman/stensele

Post by promenada »

Jag ser faktiskt inga problem med att det skulle vara 31 eller fler zoner i Storuman ;) Det må vara ett litet samhälle men det är turfartätt!!! Vi behöver fler zoner att tampas om!!! Det finns några zonförslag i norra delen av Storuman men även i Stenseleområdet.
Tack tack!!
Post Reply

Return to “Västerbotten”