Vilhelmina

Moderator: Zonemakers

User avatar
Dusty
Posts: 119
Joined: 30 Aug 2011 15:22
Country: Sweden
Location: Storuman

Vilhelmina

Post by Dusty »

Nu har jag fått två stycken att testa på Turf i Vilhelmina. Blir att sprida lite reklam nu och få igång fler. Jag vet att dom har föreslagit några zoner så kanske om det går att sätta dit en till eller två?
kicksomeass

Re: Vilhelmina

Post by kicksomeass »

Ja verkligen! Det blir så mycket roligare att ut och jaga zoner! Sen är de ju semestrar också så det borde väl en annan utifrån också gilla. Någon till kan vi väl få .. har gett förslag på flera kanonbra ställen. :D
kicksomeass

Re: Vilhelmina

Post by kicksomeass »

Hallå varför är det ingen som svarar från admin på detta... :roll:
User avatar
SaLa
Information Manager
Posts: 931
Joined: 17 Aug 2011 14:40
Country: Sweden

Re: Vilhelmina

Post by SaLa »

Vilhelmina fick två nya zoner häromdagen, tror att zonläggaren hade lite annat att tänka på och glömde svara :) Men till alla som läser tråden så kan det vara intressant att veta att det gjordes något åt orten och zoner skapades. :)
kicksomeass

Re: Vilhelmina

Post by kicksomeass »

Tackar så mycket!
Vi har blivit en till och de kommer fler vet jag och det är såå roligt!

Snart är vi i kapp Storuman.. hehehehe... 8-)
kicksomeass

Re: Vilhelmina

Post by kicksomeass »

Hejsan admin :D
Jag undrar bara när de förslag man har lagt ut på nya zoner (när en ny period startar) kommer att synas? Har lagt förslag på tre superbra ställen så man får ut mer i motion... ;)

Ha de gött
User avatar
SunYour
Zone General
Posts: 2046
Joined: 29 Dec 2011 00:56
Country: Sweden

Re: Vilhelmina

Post by SunYour »

Slarvigt uttryckt, så kommer de när någon får ändan ur och kika på dem. Sedan så görs en utvärdering av läget i staden om det behövs fler zoner i staden, tex tillräcklig aktivitet, stadens storlek, antal aktiva turfare, antal befintliga zoner osv osv.

Så svaret är kort och gott: det finns ingen garanti på att den kommer med i spelet öht. När det är dags att pytsa ut nya zoner, så är det dock oftast en helt fantastisk hjälp för zonmakarna.
Mobile: Samsung S7| Location: Västerås / Stockholm
kicksomeass
Posts: 6
Joined: 26 Jul 2012 17:48
Country: Sweden

Re: Vilhelmina

Post by kicksomeass »

hello

Kan säga att jag kan vägen ordenligt nu till d 5 zoner vi har i Vilhelmina, skulle verkligen vilja ha några till så att man inte lessnar, för det är en kanonroligt när man ska ut.
Det börjar bli bra aktivitet här i Vilhelmina och det är en svettig runda, skulle bara behöva några zoner till... så man kan få några medaljer... Ni har ju några förslag sen tidigare, hoppas ni kan sätta dit några till! :D Väldigt många bra ställen! Perfekt för pulsen!

Ser att det finns gula zoner ute i landet och det verkar inte vara någon hög aktivitet på dessa :?
kicksomeass
Posts: 6
Joined: 26 Jul 2012 17:48
Country: Sweden

Re: Vilhelmina

Post by kicksomeass »

Vill bara säga att vi i Vilhelmina är på G! 8-) Från 3 zoner till 10 och nu är vi minst 15 turfare så gärna fler zoner! Det skulle vara trevligt och få några så man får ett flyt... våra zoner ligger väldigt konstigt.. I storuman har man flyt när man cykla men inte i Villis.. så gärna att vi får ett flyt.. Hoppas fler turfare från Vilhelmina och ni som turfar i Vilhelmina tycker till... det behövs.. Vi vill ju också ha chans på medaljer :roll:
Gärna några zoner till i nästa runda :D
Moskeroll
Zonemaker
Posts: 247
Joined: 06 Mar 2014 14:13
Country: Sweden
Location: Hallsberg

Re: Vilhelmina

Post by Moskeroll »

:shock: Provade alla 10 zoner när jag var där i påsken. Tyckte det var enormt stor spridning på zonerna, och vissa zoner i ytterkanten av Vilhelmina låg på tok för långt bort från närmaste zon, tycker att det borde komma flera zoner i mellan för att binda ihop bra rutter som inte blir för långa med tanke på antalet zoner man kan ta på en runda. Som det är i dag så skulle man få gå i flera timmar för att ta alla zoner. Något som främjar bilturfande. Kommer säkert tillbaka i loppet av sommaren och då hoppas jag på att det har tillkommit några nya zoner mellan nuvarande zoner. Om zonerna skulle ligga tätare så skulle det säkert öka intresset för turf på orten. Lade också in ett förslag på ny zon, men det var i byn Skog.
Post Reply

Return to “Västerbotten”