Västernorrland - Felanmälan

Moderator: Zonemakers

User avatar
UrbanGeeks
Posts: 161
Joined: 26 Sep 2012 00:51
Country: Sweden

Re: Västernorrland - Felanmälan

Post by UrbanGeeks »

StarDust wrote:Stödecamp fixad. Nån som vet vad den andra ska ha för umlaut?
Om man kollar på http://turfgame.com/map och klickar på zonen så verkar den göra ett anrop till:

Code: Select all

http://turfgame.com/map_zone_iframe.php?zone=%C3%83%C2%96nZone
men det borde vara:

Code: Select all

http://turfgame.com/map_zone_iframe.php?zone=%C3%83%E2%80%93nZone
Zonen verkar heta "ÖnZone" och det är det extra långa bindestrecket %E2%80%93 som ställer till det.
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Västernorrland - Felanmälan

Post by StarDust »

Vi chansar på ÖnZone
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
User avatar
SEALen
Donator
Posts: 116
Joined: 15 Sep 2011 15:21
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Sv: Västernorrland - Felanmälan

Post by SEALen »

Vill felanmäla Zonen Sundustry som ligger inne på SCA Ortvikens avspärrade fabriksområde. Området är aldrig öppet för allmänheten. Visst det är inte svårt att smita in på området men tänk om nån blir skadad? Du utför även olaglig handling genom att smita in på området. Det finns nog andra ställen i närheten att lägga zonen.
Image
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Västernorrland - Felanmälan

Post by StarDust »

Tog du zonen? Kan jag anmäla dig alltså? :)
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
User avatar
SaLa
Information Manager
Posts: 931
Joined: 17 Aug 2011 14:40
Country: Sweden

Re: Västernorrland - Felanmälan

Post by SaLa »

StarDust wrote:Tog du zonen? Kan jag anmäla dig alltså? :)
Haha. De har väl vakt där dygnet runt :D Rätt bra inpasseringskontroll, pappersfabrik som alltid jobbar. Men det finns/har funnits några turfare som jobbar på Ortviken (har sett de med gps på inne på området). :)
User avatar
SEALen
Donator
Posts: 116
Joined: 15 Sep 2011 15:21
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Sv: Västernorrland - Felanmälan

Post by SEALen »

Hehe nej jag har inte tagit zonen. Skulle inte falla mig in att smita in där. Efter att ha jobbat på SCA Östrand i Timrå så har jag respekt för säkerhetsregler runt fabriken. Det finns tusen och ett sätt att skada sig och faktiskt dö inne på området om man inte vet vad man håller på med.
Image
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Västernorrland - Felanmälan

Post by StarDust »

Bättre så?
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
User avatar
SEALen
Donator
Posts: 116
Joined: 15 Sep 2011 15:21
Country: Sweden
Location: Sundsvall

Re: Sv: Västernorrland - Felanmälan

Post by SEALen »

Utmärkt. Nu fattas det bara 20 zoner från Birsta via Ljustadalen till Johannedal ;-)
Image
blajo

Re: Västernorrland - Felanmälan

Post by blajo »

BellView har hamnat lite för när branten och bör flyttas en bit rakt norrut. Det bör bli bra om hela zonen flyttas så att den ligger 5-6 m rakt norrut från nuvarande läge, d.v.s. att den södra sidan av zonen ligger 5-6 m norr om den nuvarande norra sidan.
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Västernorrland - Felanmälan

Post by StarDust »

Fixat!
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
Locked

Return to “Västernorrland”