Kramfors

Moderator: Zonemakers

User avatar
Raceai
Posts: 33
Joined: 26 Aug 2011 22:27
Country: Sweden
Location: Härnösand

Kramfors

Post by Raceai »

Hej.

Inte en enda zon i Kramforsområdet? Alla Kramforsturfare måste ju åka till Härnösand (som ligger närmast) för att turfa vilket är en mycket hemskt tanke.

Bjussa på några zoner i K-fors tack!

/Rac
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Kramfors

Post by StarDust »

Hur ska vi byggare veta att ni vill ha zoner om ni inte lägger upp förslag!? Släng upp några förslag i appen så lovar jag att fixa!
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
User avatar
Raceai
Posts: 33
Joined: 26 Aug 2011 22:27
Country: Sweden
Location: Härnösand

Re: Kramfors

Post by Raceai »

För att det gick alldeles ypperligt denna vägen i denna tråd!!
http://forum.turfa.se/viewtopic.php?f=3&t=1183

Men jaja, vi lägger ett gäng förslag. =)
User avatar
Raceai
Posts: 33
Joined: 26 Aug 2011 22:27
Country: Sweden
Location: Härnösand

Re: Kramfors

Post by Raceai »

Så där ja. Nu har jag skickat in ett gäng förslag.
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Kramfors

Post by StarDust »

Ja, ser man på.
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
R@W
Posts: 127
Joined: 04 May 2012 10:35
Country: Sweden

Ahhhhhh!

Post by R@W »

Just nyinflyttad till Kramfors och upptäcker till min förskräckelse att kommunen med drygt 18.000 innevånnare endast har 8 zoner. Har tidigare turfat i små orter men även tex Arjeplog med under 4000 innevånnare har i alla fall ca 15 zoner.

Hade ca 1500 zontagningar förra rundan och vet inte om med psyke klarar av att turfa med 8 zoner, kan nån snäll zonutläggare hjälpa till lite? Ska göra mitt bästa för att sprida turf på orten men det är svårt att övertyga andra att pröva på med så lite också.
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Kramfors

Post by StarDust »

Så du menar att mullezonen som kryllar av björnar och lejon som du bad om aldrig kommer att tas nu!? ;)
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
R@W
Posts: 127
Joined: 04 May 2012 10:35
Country: Sweden

Re: Kramfors

Post by R@W »

Om man paserar Åsele under tiden då inte finns snö finns det en chans, men av att döma vad min arbetskamrat som försökte ta zonen sa är det kanske inte så lätt. Men det kanske finns andra som kommer att känna sig manade? Mulezoner i Kramfors mottas gärna också, men undvik gärna att lägga dem flera mil från orten ;)
R@W
Posts: 127
Joined: 04 May 2012 10:35
Country: Sweden

Nya turfare!

Post by R@W »

Inget gensvar? Två-tre nya turfare som började att testa på idag i Kramfors! Skulle som sagt var vara trevligt med lite fler zoner på orten!
StarDust
Zonemaker
Posts: 1499
Joined: 09 Aug 2010 16:37
Country: Sweden
Location: Uppsala

Re: Kramfors

Post by StarDust »

Hade nappat direkt men har tyvärr inte hand om regionen längre.
Life's journey is not to arrive at the grave safely, in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting "Holy shit, what a ride!"
Post Reply

Return to “Västernorrland”